کد خبر : 20244
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
120 views

مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد:

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز خانه ایثار

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز خانه ایثار
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیر خانه ایثار در سفر رئیس جمهور شهید به استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سعید کهنسال در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور شهید و اعضای هیأت دولت به مازندران و دستاوردهای این سفر در حوزه بنیاد شهید اظهار کرد: در حال حاضر مرکز مجموعه توابخشی در ساری با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال ساخت است و مجتمع فرهنگی که پیشرفت پنج درصدی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای این دو پروژه ۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است، تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز این دو مجموعه درنظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران افزود: برای این دو پروژه ۲۰ میلیارد تومان توسط بنیاد شهید اختصاص یافته است و در برنامه عملیاتی تعریف شده دولت به اتمام می‌رسد.

این مسئول در بخش دیگری درباره ساماندهی گلزار شهدا در استان گفت: از باقیمانده ۱۸ درصد ساماندهی مراز شهدا امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است در حالی که سال گذشته ۶ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود.

کهنسال تصریح کرد: با کمک اعتبارات سازمان برنامه و بودجه از محل تملک دارایی، استفاده از ظرفیت کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و ارزش افزوده شهرداری‌ها در کمتر زمان نسبت به ساماندهی گلزارهای شهدای باقیمانده اقدام می‌شود.

وی افزود: در ساماندهی گلزار شهدا سپاه کربلا، بسیج سازندگی، دهیاران و خانواده‌های شهدا نیز مشارکت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران اختصاص پنج درصد از واگذاری نهضت مسکن ملی و ۱۰ درصد کل اعتبار برای اشتغال به جامعه ایثارگری را از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به مازندران عنوان کرد و افزود: ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیر خانه ایثار اختصاص یافته است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.