کد خبر : 19667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
122 views

رئیس بنیاد شهید خبر داد:

اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی به حوزه ایثار و شهادت

اختصاص ۲۰ درصد بودجه فرهنگی به حوزه ایثار و شهادت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند ۲۰ درصد از بودجه فرهنگی خود را به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی عصر امروز در روز دوم سفر به مازندران در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها قرارگاه فرهنگی کشور است که پشتوانه بودجه‌ای دارد و در سطح ملی به ریاست رئیس جمهور و در استان‌ها به ریاست استاندار تشکیل می‌شود.

معاون رئیس جمهور افزود: جلسات این شورا در استان‌ها باید به ریاست استاندار، هر سه ماه یک‌بار برگزار شود دبیرخانه این شورا در بنیاد شهید و امورایثارگران استان مستقر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ۲۰ درصد بودجه فرهنگی خود را به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند عملکرد اعضای این شورا رتبه‌بندی شده و به سمع و نظر رئیس جمهور می‌رسد.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: ۱۴ کنگره ملی و هشت کنگره استانی سال گذشته در کشور برگزار شده است. تولیدات کیفی نظیر تالیف کتاب، تولید فیلم و … باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استاندار مازندران برای تحقق اهداف دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران ورود جدی داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.