کد خبر : 22686
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
120 views

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه:

ارتش اسرائیل از قدرت جبهه مقاومت مستاصل شده است

ارتش اسرائیل از قدرت جبهه مقاومت مستاصل شده است
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، گفت: امروز به برکت خون شهدا، جبهه مقاومت یک جبهه قدرتمند در دنیا است که لرزه به تن دشمن انداخته است و امروز ارتش اسرائیل، مستاصل شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ در آستانه دومین کنگره ملی شهدای مازندران همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، هم‌قدم تا مسجد الاقصی» با هدف برسی پیوندهای فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و یمن، با حضور معاون فرهنگی انصارالله یمن، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران، فرمانده سپاه کربلا، فرمانده سپاه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آمل، در سالن همایش‌های اریکه آریایی شهرستان آمل برگزار شد.

سردار ایرج مسجدی ظهر امروز در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجد الاقصی» در شهرستان آمل اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که شهدا زنده‌اند دلیلش آن است که شهدای شما در دفاع مقدس و حرم علیرغم اینکه مدت زیادی از زمان شهادت‌شان گذشته باشد اما نام و بزرگداشت‌شان در این کشور می‌درخشد.

وی افزود: تا زمانی که نام شهدا زنده است یعنی آرمان شهدا، اهداف شهدا و سیره شهدا، ساری و جاری است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، اظهار کرد: در واقعه عاشورا در ظاهر تصور این بود که جبهه کفر پیروز شده اما امروز می‌بینید که میلیون‌ها انسان عاشق پرچم سیدالشهدا را بلند می‌کنند و از سراسر دنیا برای زیارت مزار شریف او با پای پیاده حرکت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: شهدا به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند و امروز وظیفه من و شما، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان است.

مسجدی بیان کرد: ادامه راه شهدا یعنی پای‌مردی در این مسیر، مقاومت در دفاع از مسلمانان، دفاع از ولایت، دفاع از جبهه مقاومت پشتیبانی از فرزندان اسلام در هر سرزمینی و ایران، یمن و فلسطین ندارد و این وظیفه ما است.

وی عنوان کرد: دل مسلمانان از شنیدن خبر شهادت کودکان و مردمان غزه به درد می‌آید و مبادا این کشتار و این تخریب خانه‌ها این تصور را به وجود آورد که رژیم صهیونیستی و امریکا، پیروز این صحنه هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، خاطرنشان کرد: امروز ارتش اسرائیل، مستاصل شده است و همچنان تلفات آنان ادامه دارند و سربازان آنان به‌دنبال شنیدن خبر آتش‌بس هستند.

مسجدی با بیان اینکه آواره شدن شهروندان اسرائیلی نکته قابل تاملی است؛ گفت: مقاومت به راحتی آتش‌بس را نمی‌پذیرد و باید شروط آنان پذیرفته شود و باید اسرائیلی‌ها عقب‌نشینی و مردم غزه به سرزمین‌شان باز گردند.

وی ادامه داد: هنوز یک خانواده فلسطینی از کشور خارج نشده است و زیر آماج بمباران، حاضر به ترک کشورشان نیستند؛ مردم فلسطین احساس شکست نمی‌کنند و از مقاومت حمایت می‌کنند و گله و شکایتی نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، تصریح کرد: صهیونیست‌ها به‌دنبال نابودی مقاومت بودند، به‌دنبال اخراج مردم از غزه بودند اما به هیچ یک از اهدف‌شان دست نیافتند و تنها دست به کشتار زدند.

مسجدی، اشاره کرد: امروز به برکت خون شهدا، جبهه مقاومت یک جبهه قدرتمند در دنیا است که لرزه به تن دشمن انداخته است که نمونه‌ای از این جبهه پایداری را در یمن مشاهده کرده‌اید.

وی متذکر شد: این قدرت امروز بسیار فزاینده است و امریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند کنند و راه‌های کشتی آنان را بستند و این هم‌پیمانی است که طبرستان و یمن در کنار هم قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه، یادآور شد: مطمئن باشید در این نبرد، پیروزی از آن جبهه ایران، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و عراق خواهد بود و شکست عاید دشمن خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.