کد خبر : 23066
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
103 views

شهردار ساری:

ارتقاء معیشت و رفاه آتش‌نشانان از اولویت‌های شهرداری ساری است

ارتقاء معیشت و رفاه آتش‌نشانان از اولویت‌های شهرداری ساری است
شهردار ساری در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری که هم‌زمان با هفتم مهر روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد، گفت: ارتقاء معیشت و رفاه آتش‌نشانان از اولویت‌های شهرداری ساری است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسین قبادی شهردار ساری به همراه پرویز شعبانی رئیس، حسین وریجی، سید افشین راسخ، سید ذوالفقار شریفی، علی عاشقان، سبحان بخشی و سید رحمان میر شجاعی اعضای شورای اسلامی شهر و علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، حمزه علی معصومی ، مرتضی عطایی و جابر ملکی معاونین شهردار صبح شنبه هم‌زمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور در سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری از آتش‌نشانان این سازمان با اهدای لوح تقدیر، شاخه گل و اعطای درجه قدردانی کردند.

شهردار ساری در این مراسم ضمن تبریک روز آتش‌نشان و ایمنی گفت: روز آتش‌نشان فرصتی برای قدردانی از این قشر زحمت‌کش است که برای حفظ جان و مال دیگران جان خود را به خطر می‌اندازند.

وی بابیان اینکه ارتقاء معیشت و رفاه آتش‌نشانان از اولویت‌های شهرداری ساری است، افزود: آتش‌نشانان ساروی طی یک سال گذشته در سه هزار و ۷۰۰ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق جان یک هزار و ۱۱۲ نفر را نجات دادند.

قبادی بابیان اینکه پیشگیری از حوادث و سوانح با ارتقای آگاهی‌های شهروندان از اولویت‌های آتش‌نشانی است، گفت: در همین مدت ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی و پیشگیری از حوادث به اقشار مختلف شهروندان اعم از دانش آموزان مدارس، کارکنان ادارات، سازمان‌ها، کارگران و مالکین کارخانجات ، آتش‌نشانان داوطلب و … آموزش ارائه‌شده است.

وی بازدید از اماکن پرخطر را از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی برشمرد و افزود: رویکرد آتش‌نشانی شهرداری ارائه آموزش‌های شهروندی برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان است.

گالری تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.