کد خبر : 15051
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
216 views

دبیر بخش رسانه ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی:

ارسال ۴۶۳ اثر به دبیرخانه بخش رسانه اشکواره حسینی/مراسم اختتامیه در ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود

ارسال ۴۶۳ اثر به دبیرخانه بخش رسانه اشکواره حسینی/مراسم اختتامیه در ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود
دبیر بخش رسانه اشکواره حسینی با بیان اینکه تعداد ۴۶۳ اثر اصحاب رسانه از ۱۶ استان کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است؛ گفت: هم اکنون آثار بخش رسانه در مرحله داوری قرار دارد و مراسم اختتامیه نیز در ۲۷ شهریورماه در محل دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ قربانعلی مسافر دبیر بخش رسانه ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان آغاز اشکواره حسینی تا ۳۱ مرداد امسال، استقبال بسیار خوبی از اصحاب رسانه و خبر شد و این مهم باعث شد تا مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریورماه تمدید شود.

وی افزود: پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد ۴۶۳ اثر از اصحاب رسانه و خبر ۱۶ استان کشور به دبیرخانه این رویداد مهم ارسال شد.

دبیر بخش رسانه همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی، خاطرنشان کرد: هم اکنون آثار بخش رسانه در مرحله داوری قرار دارد و مراسم اختتامیه نیز در ۲۷ شهریورماه در محل دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود.

مسافر عنوان کرد: این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی در ششمین گام خود توانست در گستره ملی به دستاوردهای خوبی برسد و در بخش رسانه نیز خبرنگاران نام آشنای زیادی از استان‌های مختلف کشور آثار فاخر و ارزشمند خود در زمینه نهضت عاشورا، قیام حسینی، مدافعان حرم و فرهنگ عاشورایی را به دبیرخانه اشکواره ارسال کنند.

وی اعلام کرد: خبرنگاران استان‌هایی همانند آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، زنجان و دیگر استان‌ها در بخش‌های سرمقاله و یادداشت، مصاحبه و گزارش توانستند حضور فعال داشته باشند همچنین پس از استان مازندران بیشترین آثار ارسالی از استان خراسان رضوی بوده است.

دبیر بخش رسانه همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی، با اشاره به اینکه اشکواره حسینی در مجموع امسال در ۶ بخش رسانه، داستان کوتاه، شعر، کودک و نوجوان، تئاتر و عکس برگزار می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار اثر با حضور هنرمندان پنج کشور ایران، سوریه، عراق، افغانستان و ترکیه ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.