کد خبر : 20632
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
109 views

در بیست و یکمین جلسه رسمی؛

استعفای رئیس شورای اسلامی شهر بابل رد شد

استعفای رئیس شورای اسلامی شهر بابل رد شد
اعضای شورای اسلامی شهر بابل در جلسه امروز -سه شنبه- شورا از حسین بیژنی خواستند که به خاطر دغدغه های شهروندان از استعفای خود صرف نظر کند که رئیس شورای اسلامی شهر بابل از استعفای خود مبنی بر کنارگیری از عضویت در شورا منصرف و این درخواست در شورای شهر بابل رد شد.


به گزارش تیتر شمال؛ در راستای بررسی درخواست استعفاء حسین بیژنی رئیس شورای اسلامی شهربابل موضوع در دستور کار بیست و یکمین جلسه رسمی (علنی) در روز سه شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ قرار گرفت.

اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بابل پیش از قرائت نامه استعفاء به صورت شفاهی با تقدیم نامه ای رسمی به بیان برخی ملاحظات اجتماعی به خصوص تکدر خاطر اقشار مختلف جامعه و شهروندان اعم از پزشکان، مهندسین، کارگران عزیز، بازاریان، فرهنگیان، کارکنان شهرداری، حمل و نقل و شورای محترم ادوار که در روزهای اخیر پس از شنیدن خبر استعفاء رئیس شورا به روش های مختلف اعلام و ابراز نگرانی کردند انصراف سردار بیژنی از این تصمیم را خواستار شدند.

بیژنی نیز در ادامه دلیل اصلی انجام این تصمیم را به اطلاع اعضای شورا رساندو ضمن اینکه شرح کامل آن را در پنج صفحه به صورت کتبی به نائب رئیس شورا تقدیم داشتند سپس به احترام درخواست همکاران شورا که نمایندگان مردم شریف و نجیب شهر بابل در پارلمان شهری هستند، از استعفاء خویش انصراف دادند.

بیژنی در جلسه روز شنبه ۲۶ خردادماه طی نامه ای از اعضای شورای اسلامی شهر بابل درخواست نمودند تا پس از سی و پنج ماه خدمت، از ادامه مسئولیتشان در این شورا معاف گردند و طبق قانون موضوع در نخستین جلسه رسمی (علنی) بعدی که امروز برگزار گردید مطرح شد و بنابر درخواست همه اعضای شورای اسلامی شهر بابل در پی مطالبه اقشار مختلف شهروندان، با انصراف عضو متقاضی این درخواست رد گردید.

بر اساس ماده ۱۲ و ۱۳ آئین نامه داخلی شورای اسلامی شهر مصوب ۱۳۸۴/۰۱/۲۴ هیآت وزیران، درخواست استعفاء در نخستین جلسه علنی بعدی شورا در دستور کار قرار خواهد گرفت و پس از بیان دلایل استعفا از سوی عضو متفاضی و صحبت های مخالف یا مخالفان، با اکثریت مطلق آرای حاضران در جلسه به تصویب خواهد رسید.

شورای اسلامی شهر بابل ۹ کرسی دارد که حسین بیژنی رئیس شورای اسلامی شهر بابل است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.