کد خبر : 22161
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
113 views

شهردار ساری خبر داد:

استقرار نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

استقرار نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
شهردار ساری گفت: شهرداری ساری در چارچوب سیاست‌ها و وظایف واگذارشده از ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور به‌عنوان یکی از شهر معین با اعزام نیروهای انسانی و تجهیزات خدمات‌رسانی خود را در شهر مهران آغاز کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ شهردار ساری گفت: شهرداری ساری در چارچوب سیاست‌ها و وظایف واگذارشده از ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور به‌عنوان یکی از شهر معین با اعزام نیروهای انسانی و تجهیزات خدمات‌رسانی خود را در شهر مهران آغاز کرد.

استقرار نیروهای شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

گفتنی است، محمدحسین قبادی شهردار ساری در تشریح خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از اعزام نیروها و تجهیزات شهرداری به مهران خبر داد و گفت: کمیته خدمات شهری یکی از کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور است که بر اساس وظایف و مأموریت‌های محوله به خدمات‌رسانی در مرزهای هشت‌گانه و کشور عراق خواهد پرداخت.

وی بابیان اینکه بر اساس مصوبه وزارت کشور شهرداری‌های مناطق ۵ و ۱۱ تهران، ساری، کرج،اراک و قزوین به‌عنوان شهرهای معین در مرز مهران برای نگهداشت، پاک‌سازی و ارائه خدمات تعیین شدند، افزود: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خدمات‌رسانی در یک‌میلیون مترمربع به شهرداری ساری واگذار شد و شهرداری در دو بخش معابر اصلی و فرعی به زائران عتبات عالیات خدمت ارائه می‌کند.

شهردار ساری گفت: در راستای اقدامات پیش‌بینی‌شده، تجهیزات لجستیکی شامل خودروهای حمل زباله، آتش‌نشانی، حمل متوفیان، تانکرهای آب‌پاش و ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری به همراه تعدادی نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری برای خدمت‌رسانی به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین به مهران اعزام شدند.

قبادی بابیان اینکه نیروهای خدماتی و پشتیبانی به مدت ۲۰ روز در مهران مستقر هستند، ادامه داد و افزود: بر اساس دستور استاندار مازندران و ابلاغیه مدیرکل دفتر شهری، شهرهایی دیگر از استان مازندران نیز برای ارائه خدمات بهینه‌تر به زائران اربعین حسینی با شهرداری ساری همراه شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.