کد خبر : 20064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۳
119 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه تا روز شنبه ۱۲ خرداد در محورهای استان اعمال می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران – شمال روان است، اظهار کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه ۹ خرداد تا روز شنبه ۱۲ خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹ خرداد الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ خرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

این مسئول ادامه داد: در محور کندوان محدودیت تردد از ساعت ۱۵ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس، از ساعت ۱۶ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل، از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک طرفه و از ساعت ۱۱ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۱۱ خردادماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.