کد خبر : 22044
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
114 views

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

افزایش ۷۳ لیتر در ثانیه آب شرب با بهسازی چشمه‌های مازندران

افزایش ۷۳ لیتر در ثانیه آب شرب با بهسازی چشمه‌های مازندران
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت که با بهسازی ۱۰ دهنه از چشمه‌های موجود در استان، ۷۳ لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت تامین آب آسامیدنی مشترکین استان افزوده شد.


 بهزاد برارزاده روز پنجشنبه، در بازدید از عملیات بهسازی این چشمه‌ها در ساری افزود: در شهرستان‌های نور (۵ دهنه چشمه با ۳۵لیتر در ثانیه)، ساری (سه دهنه با ۱۵ لیتر در ثانیه)، نکا (یک دهنه با سه لیتر در ثانیه) و رامسر (یک دهنه چشمه با ۲۰ لیتر در ثانیه) عملیات بهسازی صورت گرفت.

وی اعتبار صرف شده برای بهسازی این چشمه‌ها را ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با این اقدام ۱۰۰ هزار نفر از نعمت آب شرب کافی و مطلوب برخوردار شدند.

برارزاده در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه طرح مقابله با تنش آبی مازندران هم اکنون در ۱۹ شهرستان این استان در حال اجراست، بیان کرد: از مجموع سه هزار روستای این استان، هم اکنون یکهزار و ۳۵۰ روستا با تنش آبی مواجه اند، گفت: اجرای طرح های آبرسانی در مناطق محروم و دور دست برای رفع تنش آبی این خطه شمالی با جدیت در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح های آبرسانی در روستاهای محروم و دوردست مازندران با هدف رفع تنش آبی این استان را ۱۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با هدف رفع تنش آبی، قرارداد اجرای طرح های آبرسانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار با پیمانکاران منعقد شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.