کد خبر : 20238
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
119 views

جانشين فرمانده‌کل انتظامی:

امنیت در سواحل مطالبه به‌حق مردم است

امنیت در سواحل مطالبه به‌حق مردم است
جانشين فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: وجود آرامش و امنيت در سواحل از مطالبات به‌حق مردم و مسافران است.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار قاسم رضایی عصر امروز در بازديد از سواحل مازندران، اظهار کرد: وجود آرامش و امنيت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم و مسافران اين استان است.
وی تصریح کرد: يکي از ثمره‌هاي انقلاب اسلامي وضعيت بسيار خوب سواحل نسبت به قبل از انقلاب است.
رضايي با اشاره به تقديم بيش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهيد از استان مازندران به نظام مقدس جمهوري اسلامي بيان داشت: اين شهدا خود شاهد و ناظر بر وجود ارزش هاي اسلامي بر اين استان هستند ويکي از مطالبات اصلي مردم اين استان از مسئولان ساماندهي سواحل است.
وي با اشاره به برخورداري از نعمت سواحل و طبيعت استان مازندران که باعث گسيل جمعيت زيادي از مردم سراسر کشور به اين استان شده است خدمت به اين مردم را از افتخارات پليس استان برشمرد و گفت:  وجود آرامش و امنيت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم و مسافران اين استان است.
جانشين فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اين که در سال هاي گذشته تجريبات خوبي نصيب اين استان شده است، تصريح کرد: با استفاده از اين تجربيات اقدامات خوبي در مرزهاي کشور و از جمله در استان مازندران صورت گرفته است.

رضايي با اشاره به نقش همه دستگاه‌هاي اجرايي، خانواده هاي شهدا و مردم در ساماندهي سواحل، برخورد با ناهنجاري ها را به عنوان يک جرم مشهود از وظايف قانوني پليس برشمرد و خاطرنشان کرد: پليس در اين راستا ضمن اقدامات ايجابي با عده معدودي که بخواهند از قانون تمکين نکنند برخورد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هيچ‌گونه گزارشي از عدم تمکين مردم به قانون و هنجارهاي اجتماعي در ماه هاي اخير نداشته ايم، اظهار داشت: اجراي طرح هاي انتظامي رضايتمندي مردم و خانواده ها را در پي داشته است و اين از ثمره هاي تلاش همکاران انتظامي است.
جانشين فرمانده کل انتظامي کشور با تاکيد بر رعايت قانون و مقررات از سوي مسافران اين استان گفت: آن چه که موجب رنجش مردم و خانواده ها مي شود عدم تمکين به قانون از سوي عده معدودي از افراد است.
وي آرامش و امنيت را يکي از اولويت‌هاي اصلي مردم در کنار همه ماموريت‌هاي پليس برشمرد با اشاره به بازدارندگي جرائم رانندگي آن را در کاهش تخلفات رانندگي موثر دانست و گفت: کاهش جرائم و تخلفات موجب کاهش هزينه هاي جرم و همچنين کاهش آزار دهندگي براي مردم  برشمرد.
رضايي تصويب و تدوين قوانين و مقرراتي که موجب بازدارندگي در بروز جرائم و کاهش آسيب هاي اجتماعي مي شود را مورد تاکيد قرار داد و گفت: قطعا تصويب اين قوانين و مقررات موجب کسب رضايت مردم خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.