کد خبر : 3925
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
93 views

انتخاب مجدد سیدمهدی احمدی به‌عنوان رئیس هیات مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت مازندران

انتخاب مجدد سیدمهدی احمدی به‌عنوان رئیس هیات مدیره  اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت مازندران

دکتر سید مهدی احمدی بار دیگر به عنوان رئیس هیات مدیره ی اتحادیه ی موسسات و تشکل های قرآنی وعترت مازندران انتخاب شد. به گزارش تیتر شمال؛ دکتر احمدی که اهل ساری و دارای مدرک دکترای فقه وحقوق اسلامی واستادیار دانشگاه و نیز رییس هیات مدیره ی موسسه ی قرآنی نورالهدی ساری و از قاریان

دکتر سید مهدی احمدی بار دیگر به عنوان رئیس هیات مدیره ی اتحادیه ی موسسات و تشکل های قرآنی وعترت مازندران انتخاب شد.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر احمدی که اهل ساری و دارای مدرک دکترای فقه وحقوق اسلامی واستادیار دانشگاه و نیز رییس هیات مدیره ی موسسه ی قرآنی نورالهدی ساری و از قاریان و حافظان دارای رتبه های استانی و کشوری است ؛ سه دوره عضویت شورای اسلامی شهر ساری ، سه سال شهردارنکا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نکا را در کارنامه ی خود دارد که می تواند خدمات شایسته ای را برای جامعه قرآنی استان داشته باشد.

همچنین آقای مهدی بازگیری ازبابل به عنوان نایب رییس ،صفارنجبر از قائمشهر به عنوان دبیر،بهروز کریم نژاد از سوادکوه به عنوان مدیر عامل اتحادیه به مدت سه سال انتخاب شدند.

بیش از سیصد موسسه قرآنی در حال حاضر تحت نظارت ادارات کل ارشاد و تبلیغات اسلامی مازندران در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ قرآن در حال فعالیت هستند که با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه نیازمند توجه بیشتر مدیران ارشد استانی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.