کد خبر : 23115
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
116 views

شهردار ساری در یکصدمین جلسه شورای شهر عنوان کرد؛

انجام ۱۰ سال کار بر زمین مانده دوره گذشته شهرداری

انجام ۱۰ سال کار بر زمین مانده دوره گذشته شهرداری
شهردار ساری گفت: تیم فعلی مدیریت شهری و شورای ششم ۱۰ سال کار بر زمین مانده مدیریت قبلی شهرداری را انجام داده است.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسین قبادی ، شهردار ساری در یکصدمین جلسه شورای اسلامی که در صحن علنی این شورا برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان گفت: دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط‌شکن در مرکز استان در حال برگزاری است و تیم مدیریت شهری با اخذ مصوبات لازم از شورای اسلامی شهر در فضاسازی و پشتیبانی حداکثری،همکاری لازم به عمل آورد.
وی افزود: هر گامی که از سوی شورا و شهرداری  برای شهدا و ترویج فرهنگ شهدایی برداشته می‌شود، وظیفه و افتخار است.

شهردار ساری خدمات رسانی به شهروندان را اولویت مدیریت شهری دانست و گفت: آسفالت و مرمت معابر شهری در خیابان‌ها و کوچه و پس کوچه‌های شهر با محوریت مناطق کم برخوردار به‌طور مستمر در حال انجام است.

وی به تاخیر حقوق کارکنان شهرداری اشاره کرد و ضمن پوزش از اتفاق پیش آمده، افزود: زمانی مدیریت شهری را تحویل گرفتم که کارکنان این نهاد خدمات رسان ۴ ماه حقوق عقب مانده بدون اضافه کار داشتند در همین شرایط پروژه خیابان ایده‌آل کلید خورد این در حالی بود که ما از آسفالت این خیابان عاجز بودیم.

قبادی ضمن یادآوری تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان آتش‌نشانی و حوزه خدمات شهری در مناطق مختلف شهرداری، گفت: حقوق همکاران رفت و روب و آتش نشانان ما در همین دوره افزایش یافت این در حالیست که قبل از این تنها پایه حقوق دریافت می‌کردند.

لایروبی رودخانه تجن در فاز یک ملل/تغییرات مدیریتی بنیادین در راه است

وی لایروبی رودخانه تجن در فاز یک ملل را از دیگر اقدامات این شهرداری عنوان کرد و گفت: این اتفاق پس از پنج یا شش سال انجام شد

شهردار مرکز استان از تغییرات مدیریتی بنیادین تا پایان هفته جاری در شهرداری ساری خبر داد و گفت: کارهای ۱۰ ساله بر زمین مانده شهرداری در این دوره مدیریت شهری و شورای ششم انجام شد.

مجموع حقوق کارکنان در مردادماه ۹۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است

شهردار مرکز استان میزان پرداختی حقوق کارکنان در مردادماه را ۹۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت بدهی بیمه تامین اجتماعی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای بیمه تکمیلی پرداخت شد.

وی عنوان کرد: ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای احکام دادگستری ، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بابت بیمه مسئولیت مدنی و هزینه های جاری ، از دیگر پرداختی های شهرداری است.

روزانه ۲۵۰ تن زباله در ساری جمع‌آوری و انتقال داده می‌شود

قبادی با بیان اینکه روزانه ۲۵۰ تن زباله در شهر جمع‌آوری و انتقال داده می‌شود، افزود: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پسماند گلستان پرداخت شده است.

وی از نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به واسطه هماهنگی برای نشست تیم مدیریت شهری با صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی قدردانی کرد و افزود: وزیر محترم راه و شهرسازی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه کمربندی جنوبی ساری اختصاص داد.

قبادی افزود: در همین راستا الحاق مناطق قرق، کوی سیدالشهدا، شفا و جانبازان به محدوده شهری در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت تا در شورای عالی معماری شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار ساری گفت: طرح بلند مرتبه سازی، بازآفرینی شهری، نارنجستان و آب انبارنو نیز در جلسه شورای عالی معماری شهرسازی مطرح است.

وی همچنین از تخصیص قیر رایگان به شهرداری ساری خبر داد و افزود: تامین رایگان مصالح و برداشت شن و ماسه از رودخانه تجن در دستور کار دادستان جدید مرکز استان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.