کد خبر : 21762
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
152 views

فرمانده سپاه کربلا در آیین تکريم از اصحاب رسانه:

انصاف در بیان اخبار و مستند گویی از شاخصه‌های مهم خبرنگار است

انصاف در بیان اخبار و مستند گویی از شاخصه‌های مهم خبرنگار است
فرمانده سپاه کربلا گفت: انصاف در بیان اخبار و مستند گویی از شاخصه‌های مهم رسانه و خبرنگار است و وقتی بدان خدشه وارد شود منتج به انتشار شایعه در جامعه می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آیین تکريم از اصحاب رسانه برتر بسیج و سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با درود و سلام به روح ۲۸ شهید رسانه استان، اظهار کرد: از تمامی اصحاب رسانه به جهت همراهی و اطلاع‌رسانی اخبار حوزه بسیج و سپاه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در عصر کنونی اهمیت و تکالیف خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست و یک نقش محوری است.

فرمانده سپاه کربلا، خاطرنشان کرد: امروز یک تکلیف مهم یکصدایی و همدلی با دولت چهاردهم است و برای یک هدف واحد که همانا خدمت به مردم است تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: اتفاقات این روزهای میهن که نابودی رژیم صهیونیستی است قطعا نقش اصحاب رسانه کلیدی است.

مسلمی بیان کرد: خبرنگاران با سلاح قلم و دوربین در جنگ رسانه‌ای قرار دارند و باید امیدواری را منتشر کنند.

وی عنوان کرد: در فضای غبارآلودی که دشمن در حال سواستفاده است باید با بهره‌گیری از رسانه، توانمندی و پیام انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره و صادر کنیم.

فرمانده سپاه کربلا گفت: تبیین اهداف جمهوری اسلامی بسیار مهم است و ما امروز از هیچ چیزی هراسی نداریم و شهادت برای امنیت مردم جزو آرزوهای ما است.

این مسئول اعلام کرد: امروز شور و نشاطی که در مردم است که خواهان پاسخ دندان‌شکن به اقدام ددمنشانه رژیم کودک کش است ستودنی است.

مسلمی تاکید کرد: همه ایادی دشمن در ترس پاسخگویی ایران هستند و امروز این نکته یکی از موضوعاتی است که رسانه‌های انقلابی باید بدان توجه داشته باشند.

وی اشاره کرد: مسئله مهم دیگر آنکه اصحاب رسانه باید به چند محور الویت‌دار امانتداری و صداقت در بیان و نوشتار، دشمن‌شناسی و مردم محوری توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد: انصاف در بیان اخبار و مستند گویی از شاخصه‌های مهم رسانه و خبرنگار است و وقتی بدان خدشه وارد شود منتج به انتشار شایعه در جامعه می‌شود.

این مسئول گفت: خبرنگار در تراز انقلاب در استان مازندران کم نیستند و این در تولیدات اصحاب رسانه مشهود است.

مسلمی اذعان کرد: باید همه برای رسیدن به جامعه نوین اسلامی تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: دومین کنگره سرداران شهید به میزبانی مازندران در پیش است که نمایش بزرگ سرزمین عشق در شهرستان نوشهر از جمله برنامه‌هایی است که به مدت ۱۵ شب در حال اجرا است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: برای روز پنجشنبه ضمن دیدار با آیت‌الله جوادی، اجلاسیه ملی سردار شهید طوسی را در برج میلاد تهران خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: فیلمبرداری سریال ۲۵ قسمتی شهید تورانی آغاز شده است و در حال انجام است.

سردار مسلمی از برگزاری رویداد ملی برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در قائم‌شهر از اول مهرماه با حضور ۳۲ استان کشور خبر داد و گفت: ۱۲ اجلاسیه برای اقشار گوناگون از ابتدای مهرماه از دانش آموزان گرفته تا ورزشکاران برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: ۱۵۰۰ سری جهیزیه نوعروسان و ۴۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۸ هزار بسته دانش آموزی در مهرماه توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.