کد خبر : 12071
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
159 views

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خبر داد:

انهدام شبکه مرتبط با سازمان منافقین در بابلسر

انهدام شبکه مرتبط با سازمان منافقین در بابلسر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: با تلاش‌های پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه، یک شبکه مرتبط با گروهک سازمان منافقین در بابلسر متلاشی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ مصطفی بازوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تلاش‌های پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه بابلسر، یک شبکه مرتبط با گروهک نفاق و سازمان منافقین در بابلسر کشف و متلاشی شد.

وی بیان کرد: این گروه تحت شبکه‌ای با عنوان جوانان محلات بابلسر با هدف فریب و جذب جوانان و نوجوانان در حال فعالیت بودند.

بازوند افزود: این شبکه از ابتدای اغتشاشات به دنبال تهیه محتوا برای رسانه‌های معاند و جذب جوانان و نوجوانان با وعده واهی پناهندگی به خارج از کشور بود که با اجرای عملیات‌های پیچیده و اقدامات فنی در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خاطرنشان کرد: لیدرهای دستگیر شده ارتباط مستقیم با خارج از کشور داشتند و در این ارتباطات اقدامات ضدامنیتی زیادی را انجام می‌دادند که روز گذشته با حکم مقام قضایی دستگیر شده و صفحات آنان مسدود شد.

وی از طراحی سامانه “راصد ۱” توسط سپاه بابلسر برای مقابله با فساد اقتصادی و ثبت گزارشات مردمی خبر داد و گفت: مردم با ثبت گزارش تخلف و مستندات در این سامانه می‌توانند یاری‌گر پاسداران گمنام امام زمان(عج) در مقابله با فساد باشند و آدرس این سامانه به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.