کد خبر : 22215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
117 views

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

اهالی روستای اسرم میاندورود از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند

اهالی روستای اسرم میاندورود از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت که همزمان با هفته دولت طرح آب رسانی به روستای چهار هزار و ۷۰۰ نفری اسرم در میاندورود با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای تکمیل و اجرای مجموع طرح های آبرسانی در هفته دولت امسال را ۳۶۲ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: در این ایام یک طرح آبرسانی در میاندورود، و گام نخست طرح آبرسانی به مجتمع بیرون بشم در کلاردشت افتتاح و عملیات اجرایی گام ۲ طرح آبرسانی به تصفیه خانه شهدای کلنو در این شهرستان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از یک حلقه چاه در روستای اسرم شهرستان میاندورود، مشکل کمبود آب آشامیدنی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر از اهالی این روستا رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران تصریح کرد: یک حلقه چاه با آب دهی ۱۰ لیتر در ثانیه به منظور افزایش ظرفیت تامین و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در روستای اسرم میاندورود حفر شد.

وی بیان کرد: آب آشامیدنی مردم میاندورود با چهار شهر و ۲۴ روستا از طریق ۲۸ حلقه چاه و ۱۱ هزار و ۶۶۰ متر مکعب مخازن ذخیره با ۲۶۰ لیتر در ثانیه در اختیار ۲۲ هزار مشترک این شهرستان قرار می گیرد.

اهالی روستای اسرم میاندورود از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی طرح های آبرسانی و فاضلاب در هفته دولت گفت: با تکمیل این طرح ها، ۴۶۰ هزار نفر از مردم این ر استان از مزایای آن بهره مند می شوند.

برارزاده در ادامه با اشاره به افتتاح گام نخست طرح آبرسانی به مجتمع بیرون بشم کلاردشت با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع اوج مصرف، افزود: در این طرح ۲ واحد تصفیه خانه با ظرفیت تامین آب به میزان ۴۰ لیتر در ثانیه احداث شد.

وی با بیان اینکه با تکمیل این طرح، ۱۲ هزار نفر از مردم این شهرستان از مزایای آن بهره مند می شوند، افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح نیز ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، همچنین از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی تصفیه خانه شهدای روستای کلنو از توابع شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت که همسو با اجرای این طرح، علاوه بر ارتقا و توسعه تصفیه خانه، یک باب مخزن ذخیره نیز به حجم ۵۰۰ متر مکعب احداث خواهد شد.

برار زاده هدف از اجرای این طرح را ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف برای ۱۲ هزار نفر از مشترکین این منطقه عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح نی ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.