کد خبر : 20035
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۰
137 views

رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران خبر داد:

اولین گفتآورد ملی نخبگان برگزار می‌شود+ جزئیات و لینک ثبت‌نام

اولین گفتآورد ملی نخبگان برگزار می‌شود+ جزئیات و لینک ثبت‌نام
رئیس  بنیاد نخبگان استان مازندران گفت: اولین گفتآورد ملی نخبگان، با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش بنیان» برگزار می‌گردد.


به گزارش تیتر شمال؛ محمد آزادبخت رئیس  بنیاد نخبگان استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اولین گفتآورد ملی نخبگان، با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش بنیان» برگزار می‌گردد.

وی افزود: این رقابت، مجموعه مناظره‌هایی است برای نیل به چرخش‌های تحول‌آفرین در موضوعات: «مالی و پولی»، «منابع طبیعی»، «امنیت غذایی»، «نظام سلامت» و «حکمرانی و سیاست گذاری»، است.

رئیس  بنیاد نخبگان استان مازندران، خاطرنشان کرد: این رویداد، گفتآورد و فرصتی برای تعامل نخبگان، مردم و مدیران،برای شنیدن و تقویت ایده‌های نخبگانی، دانش بنیان‌تر کردن مدیریت کشور و افزایش تفاهم اجتماعی و رشد عمومی است.

آزادبخت تاکید کرد: افتتاحیه این رویداد در ۸ پهنه کشور، ثبت نام و ارسال آثار در تاریخ ٢٢ اردیبهشت‌ تا ٢٨ خرداد، برگزاری نمایشگاه آثار و ارزیابی در تاریخ‌های ٢ تا ۴ تیرماه ۱۴۰۳، برگزاری رقابت‌های مرحله اول و دوم در مرداد و شهریور ۱۴۰۳،نمایشگاه آثار در محل برگزاری چهاردهمین
همایش ملی نخبگان در تاریخ ۱۰الی۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ و رقابت نهایی نیز  ١۵ تا ١٧ آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

آزادبخت در خصوص جوایز شرکت در این گفتآورد، عنوان کرد: برای برگزیدگان این رویداد جایزه نقدی ۱۰ میلیارد ریالی و نیز  ۱۰ میلیارد ریال اعتبار بابت عملیاتی کردن ایده، در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از علاقمندان به شرکت در این گفتآورد ملی نخبگانی دعوت کرد تا جهت ثبت نام، ثبت ایده و دریافت کد به سایت بنیاد نخبگان استان مازندران و یا به آدرس https://debate.bmn.ir مراجعه کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.