کد خبر : 21102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
136 views

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

ایجاد تشکل خبرنگار مطالبه گر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران

ایجاد تشکل خبرنگار مطالبه گر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران
حجت‌الاسلام احمدی از راه‌اندازی تشکل «اصحاب رسانه مطالبه گر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر» مازندران خبر داد و گفت: در این طرح خبرنگاران می‌توانند همه مدیران را پاسخگو کنند.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از



به گزارش تیتر شمال؛ حجت‌الاسلام مرتضی احمدی صبح یک‌شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته احیاء فریضتین، شعار این هفته را نهضت حسینی، گفتمان زینبی عنوان کرد و گفت: ۱۷ تا ۲۴ تیر ماه هفته احیاء فریضتین است.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر  نداشته باشد یقینا آن جامعه دارای تعالی نخواهد بود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در اصل همان نظارت همگانی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت:
با شنیدن نام امربه معروف و نهی از منکر همگان یاد برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی می افتند که این طور نیست بلکه مسئله معروف و منکر مسئله گسترده‌ای است که در حوزه‌های مختلف اجرایی شود.

حجت‌الاسلام احمدی، شرط تحقق رونق اقتصادی را مقابله با منکر اقتصادی دانست و افزود: مقابله با قانون گریزی نوعی امر به معروف است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع نیز نوعی معروف است، ادامه داد: ستاد آمر به معروف یک دستگاه سیاست گذار است.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: معروف و منکر فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در استان مازندران احصاء و در دستور کار قرار گرفت.

وی، آموزش شهروندان در رده‌های مختلف تحت عنوان شهروند مطالبه گر را از برنامه‌های این ستاد عنوان کرد و تشکیل تشکل‌های مردمی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه سامانه «سو» در راستای تسریع در پیگیری مطالبات مردمی در استان طراحی و راه‌اندازی شده است، گفت: تاکنون ۴۷ دستگاه اجرایی استان به این سامانه مجهز شدند.

وی به گفتمان سازی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و از راه‌اندازی طرح هزار منبر و هزار معروف در ایام محرم در استان مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: این طرح برای نخستین در دیار علویان اجرایی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: همچنین در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، طرح آموزشی «شهروند خبرنگار» فعال می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی از راه‌اندازی تشکل «اصحاب رسانه مطالبه گر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر» مازندران خبر داد و گفت: در این طرح خبرنگاران می‌توانند همه مدیران را پاسخگو کنند.

وی افزود: همچنین در این تشکل، خبرنگاران از مصونیت خاص قضایی بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام احمدی، امریه معروف و نهی از منکر؛ پوشش اسلامی؛ خانوار پایدار، امر به معروف و نهی از منکر؛ جوانی جمعت، جامعه پویا، امر به معروف و نهی از منکر؛ نظارت همگانی، جامعه متعالی و امر به معروف و نهی از منکر؛ صیانت از حقوق عامه، فسادستیزی را از جمله برنامه‌های هفته احیاء فریضتین عنوان کرد.

وی، امر به معروف و نهی از منکر؛ آموزش عمومی، توانمندسازی اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر؛ مردم محوری، تشکل سازی، امر به معروف و نهی از منکر؛ قانون‌گرایی، حمایت از شهروند مسئول و امر به معروف و نهی از منکر؛ آگاهی بخشی، بهبود سرمایه اجتماعی را دیگر عناوین این هفته اعلام کرد.

حجت‌الاسلام احمدی، دیدار با مبلغین و علمای استان، همایش ویژه بانوان زینبی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان امر به معروف را از برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.