کد خبر : 8779
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
169 views

طی روز جاری صورت گرفت؛

بازدید حسینی‌پور از نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی در نمایشگاه بین المللی ساری+تصاویر

بازدید حسینی‌پور از نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی در نمایشگاه بین المللی ساری+تصاویر
استاندار مازندران از نمایشگاه تخصصی سم، کود و نهال، نهاده ها و سیستم های نوین آب و خاک که با حضور شرکت هایی از سراسر کشور در ۸۵ غرفه برگزار شد، بازدید کرد. ‎


استاندار مازندران با همراهی مشاو و دستیار ویژه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار ساری و مشاور استاندار در امور روحانیت از نمایشگاه تخصصی سم، کود و نهال، نهاده ها و سیستم های نوین آب و خاک که با حضور شرکت هایی از سراسر کشور در ۸۵ غرفه برگزار شد، بازدید کرد. ‎

 

 نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه آمادگی لازم جهت حمایت از شرکت های این حوزه بویژه شرکت های دانش بنیان که تمایل به فعالیت و سرمایه گذاری در مازندران دارند را داریم، خاطرنشان کرد: با پرداخت تسهیلات و اعطای زمین حمایت های لازم از شرکت های فعال در این حوزه را انجام خواهیم داد تا شاهد ارائه تولیدات کشاورزی این شرکت ها در استان باشیم.

وی همچنین بر توسعه صادرات محصولات باکیفیت کشاورزی استان و تهاتر کالا با سایر کشورها تاکید کرد و گفت: کارگو برای صادرات هوایی محصولات کشاورزی استان به ویژه گل و گیاه در استان راه اندازی شده و صادرکنندگان می توانند از این طریق نسبت به صادرات محصولات تولیدی خودشان اقدام کنند.

استاندار مازندران همچنین به ثلاثی، مشاو و دستیار ویژه خود و عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ماموریت ویژه داد نسبت به بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات و نهاده های کشاورزی رسیدگی و بستر لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال را در استان فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.