کد خبر : 23406
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۰۸
138 views

بازدید سحرگاهی سرپرست شهرداری ساری از نیروگاه زباله سوز ساری

بازدید سحرگاهی سرپرست شهرداری ساری از نیروگاه زباله سوز ساری
سحرگاه امروز مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری به همراه محمد علی نوبخت فرماندار و مرتضی عطایی معاون خدمات شهری از نیروگاه زباله سوز ساری جهت بررسی آخرین روند اجرایی این پروژه بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تیتر شمال، سحرگاه امروز مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری به همراه محمد علی نوبخت فرماندار و مرتضی عطایی معاون خدمات شهری از نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کردند.

نوبخت فرماندار مرکز استان  با تشکر از سرپرست شهرداری ساری که سحرگاه اولین روز کاری خود را در به پروژه نیروگاه زباله سوز اختصاص داد، گفت: تا امروز توسط پیمانکار ابنیه و شرکت  TTSبخشی از پروژه انجام شد اما بعنوان فرماندار مرکز استان شکایتی از شرکت TTS یعنی پیمانکاران این پروژه به کمیسیون اصل ۹۰ و قوه قضاییه ارسال کردیم که از مراجع قضایی تقاضا داریم به این موضوع ورود کنند.

وی ادامه داد : چانچه استاندار و شورای تامین به ما اعتماد کنند و این پروژه را به ما واگذار نمایند بدون نیاز به پیمانکاران این پروژه را با کمک شهردار و شورای اسلامی شهر ساری به سرانجام می رسانیم لذا معتقدیم شرکت TTS در این پروژه کم کاری کرده است بطوری که تاکنون ۱۷ میلیون دلار در دولت یازدهم و دوازدهم و  ۵/۱ دلار در دولت سیزدهم در مجموع ۱۴۰۰ میلیارد تومان دریافتی داشته است لذا از دستگاه قضایی تقاضا داریم به این پروژه رسیدگی کنند.

 این مسئول تصریح کرد: اگر شرکت TTS نمی تواند این پروژه را به اتمام برساند یا بدلیل طلبی که دارد نمی خواهد ادامه دهد ما بعنوان فرماندار این آمادگی را داریم تجهیزات این پروژه را تامین نماییم و این کار نیمه تمام را به سرانجام برسانیم و تا وقتی که این پروژه افتتاح نشده است از این پروژه خارج نمی شویم.

 در ادامه مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری با عنوان اینکه ، نیروگاه زباله سوز پروژه ای است که سالهاست در انتظار بهربرداری است،  خاطرنشان کرد : یکی از معضلات شهر ساری بلاتکلیفی چندین ساله نیروگاه زباله سوز ساری است بطوریکه زباله های شهر ساری به استان دیگر انتقال داده می شود. وی ادامه داد : امیدواریم با کمک و تعاملی که با استاندار و فرماندار شهرستان، نمایندگان مجلس داریم این پروژه مهم را به سرانجام برسانیم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم .سرپرست شهرداری ساری در پایان خاطرنشان کرد: پروژه زباله سوز برای مرکز استان بسیار با اهمیت بوده و همچنین از لحاظ زیست محیطی و حفظ محیط زیست منطقه در اولویت پیگیری ها و فعالیت های شهرداری ساری قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.