کد خبر : 20967
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
108 views

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از پروژه سیدالشهدای خدمت

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از پروژه سیدالشهدای خدمت
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران صبح یک‌شنبه به همراه شهردار ساری از پروژه سیدالشهدای خدمت (پل تا پل) بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدحسین قبادی شهردار ساری به همراه علی‌اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران ، سید افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر ، حمزه معصومی معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری و موسوی مهر رییس سازمان عمران صبح روز یک‌شنبه از روند اجرایی پروژه پل تا پل بازدید کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران در این بازدید با تأکید بر اهمیت حفظ کیفیت در اجرای این پروژه گفت: همکاری مشترک امور فنی و اجرایی می‌تواند گام رسیدن به اتمام پروژه را نزدیک‌تر کند.

علی‌اصغر احمدی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران آماده تعامل و همکاری با مدیریت شهری مرکز استان است و در راستای اجرا و بهره‌برداری هرچه زودتر پروژه سیدالشهدای خدمت، ماشین‌آلات این نهاد در اختیار پیمانکار این پروژه قرار خواهد گرفت.

محمدحسین قبادی شهردار ساری با بیان اینکه بازدیدهای میدانی ، روند اجرای پروژه را سریع‌تر می‌کند ، گفت : اولویت مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان است و تلاش دارد با اتمام این پروژه بخشی از بار ترافیکی شهر را مرتفع کند.

قبادی ادامه داد: مدیریت شهری با تمام توان فعالیت‌های عمرانی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی دنبال می‌کند و تلاش می‌شود تا دقت و سرعت در این پروژه رعایت شود. شهردار ساری و راسخ عضو شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، خواستار همکاری این نهاد انقلابی در این پروژه و همچنین مشارکت در سایر پروژه‌های آتی شهرداری ساری شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.