کد خبر : 20521
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
120 views

صبح چهارشنبه صورت گرفت؛

بازدید نماینده ولی‌فقیه مازندران از پروژه «پل تا پل» و پارک جنگلی شهید نوبخت ساری

بازدید نماینده ولی‌فقیه مازندران از پروژه «پل تا پل» و پارک جنگلی شهید نوبخت ساری
نماینده ولی‌فقیه در مازندران پیش از ظهر چهارشنبه به همراه نماینده مردم ساری و میاندورد، فرماندار و شهردار و اعضای شورا ساری از پارک جنگلی شهید نوبخت (سکوتپه) و پروژه سیدالشهدای خدمت بازدید کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز چهارشنبه به همراه محمدعلی نوبخت فرماندار، محمدحسین قبادی شهردار ، سید افشین راسخ، سید ذوالفقار شریفی، سید حسن احمدی، سید حسین یوسفی، سید رحمان میر شجاعی و حسین وریجی اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های سیدالشهدای خدمت (پل تا پل) در مرکز استان بازدید و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

آیت‌الله لائینی در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید جمهور، از اعتبارات در نظر گرفته دولت سیزدهم برای اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری برای اتمام این پروژه غیرقابل‌انکار است البته این نهاد خدمات رسان باید مسائل کیفی و کمی این پروژه را مدنظر قرار دهد.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری و سلامت شهروندان بسیار حائز اهمیت است و شهرداری باید در تمامی برنامه‌های خود به این مسئله توجه کند.

شهردار ساری هم در این بازدید گفت: پروژه سیدالشهدای خدمت (پل تا پل) به طول ۲۴۰۰ و عرض ۲۶ متر در انتهای بلوار داراب از پل کابلی شهید رنجبر آغاز و به پل‌های شهید نوری در ذغالچال منتهی می‌شود که در سفر آخر رئیس‌جمهور شهید ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

قبادی افزود: لاین جنوبی این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر آسفالت شده است و لاین شمالی نیز در حال اجرا است. با اتمام این پروژه بخشی از ترافیک بلوار امام رضا (ع) در منطقه شرق ساری روان‌سازی شده و علاوه بر آن می‌تواند تکمیل‌کننده کمربند گردشگری ساری باشد.

وی ادامه داد: قرارداد روشنایی این پروژه هم منعقدشده و طی روزهای آینده عملیات اجرای سیستم روشنایی آغاز می‌شود.

شهرداری ساری گفت: با همکاری و همدلی  شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به مطالبات شهروندان مرکز استان پاسخ دهیم.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران پیش از ظهر چهارشنبه به همراه علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نوبخت فرماندار و محمدحسین قبادی شهردار ساری از پارک جنگلی شهید نوبخت (سکو تپه) بزرگ‌ترین پارک جنگلی شمال کشور در مرکز استان بازدید کرد.

پارک جنگلی شهید نوبخت با یک هزار و ۲۶۰ هکتار وسعت، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی در حوضه جنگل‌داری ساری- کیاسر و در جنوب مرکز استان قرار دارد.

این پارک جنگلی که جزء حوضه آبخیز رودخانه تجن است از شمال به باغات روستای سنگریزه و مهدشت، از شرق به محور آسفالته ساری-کیاسر، از جنوب به روستای شکتا و سنگتراشان و از غرب به جنگل متصل است و وجود جنگل‌های انبوه و با ارزش طبیعی، وجود چشم‌انداز و تنوع مناظر زیبا و شرایط مطلوب آب‌وهوایی، از امکانات طبیعی بالقوه در این پارک است. بلوط، ممرز، انجیلی، آزاد، افرا، شیردار، راش، کلهو، بیدمشک ازجمله گونه‌های درختی موجود در پارک است.

فاز نخست این پارک در سفر آخر رئیس‌جمهور شهید و هیات همراه به استان مازندران توسط مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گفته قبادی شهردار ساری ، برای احداث بوستان جنگلی شهید نوبخت، تاکنون ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است که با تکمیل این پارک ، ۱۲۱۰ هکتار به سرانه پارک و فضای سبز مرکز استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.