کد خبر : 4007
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
118 views

بازگشت محددیت‌های کرونایی به مازندران/رامسر قرمز شد

بازگشت محددیت‌های کرونایی به مازندران/رامسر قرمز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در استان خبر داد. به گزارش تیتر شمال؛  براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک؛ رنگ قرمز به نقشه کرونایی مازندران بازگشت و براین اساس رامسر قرمز شد و  میاندرود تنها شهر آبی استان است. طبق جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی یک شهرستان قرمز ، ۶ شهرستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛  براساس جدیدترین اعلام نرم‌افزار ماسک؛ رنگ قرمز به نقشه کرونایی مازندران بازگشت و براین اساس رامسر قرمز شد و  میاندرود تنها شهر آبی استان است.

طبق جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی یک شهرستان قرمز ، ۶ شهرستان نارنجی، ۱۴ شهرستان زرد و  یک شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

بر اساس آخرین به‌روزرسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، از ۱۱ بهمن ماه  رامسر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های بهشهر، نکا ، ساری، سوادکوه، بابل و آمل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گلوگاه، قائمشهر،  سوادکوه شمالی، سیمرغ ، جویبار، بابلسر ، فریدونکنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس ، عباس آباد، کلاردشت  و تنکابن در وضعیت زرد و میاندورود تنها شهرستان با وضعیت آبی کرونایی است.

گفتنی است، این نقشه رنگ‌بندی کرونایی تنها براساس روند بستری است.

قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای کرونا در استان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان همه مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های زرد و نارنجی به مدت یک هفته تعطیل است.

وی افزود: کلاس‌ها در شهر‌های دارای رنگ‌بندی آبی با توجه به نزدیکی شهرستان ها نیز به‌صورت تلفیقی با حضور حداقلی دانش‌آموزان به‌طور حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: تالار‌ها هم به مدت یک هفته تعطیل و رستوران‌ها هم در این مدت فقط بیرون‌بر خواهند بود.

اویس خاطرنشان کرد: خانواده‌ها هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن به گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در روستا‌ها به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع روستایی و در شهر‌ها هم به مراکز تجمیعی و مراکز جامع شهری مراجعه کنند.

وی گفت: براساس دستور العمل‌های بهداشتی، واکسن‌های مناسب این گروه سنی، سینوفارم و پاستوکووک بوده که در دو نوبت تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.