کد خبر : 21832
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
148 views

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد:

برخورد عادلانه و قاطعانه حفاظت و اطلاعات با فساد

برخورد عادلانه و قاطعانه حفاظت و اطلاعات با فساد
رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر اهمیت کار حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه برخورد با فساد درون و بیرون دستگاه قضایی باید عادلانه و قاطعانه باشد، گفت: حساسیت به فساد در هر سطحی که باشد اهمیت دارد و اگر با آن مقابله نشود آثار بسیار جبران ناپذیری خواهد داشت.


به گزارش تیتر شمال؛ دکتر عباس پوریانی در جلسه ای که به مناسبت سالروز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با حضور کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری مرکز استان و سازمانهای تابعه برگزار شد، ضمن  گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: حفاظت و اطلاعات، نقش مهمی در صیانت از ارزش های دستگاه قضایی و حفاظت و صیانت از همکاران قضایی و اداری دارد تا مسیری را انتخاب نکنند که مخالف قوانین و مقررات باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اهمیت سلامت دستگاه قضایی افزود: امروز نگاه مردم به دستگاه قضایی بر مبنای سلامت این دستگاه بوده و تضمین سلامت و ارتقای کار و سالم سازی مجموعه تحت تاثیر تلاش ها و اقدامات مدبرانه، قاطعانه و جهادی مجموعه حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی است.

پوریانی در ادامه به اهمیت شیوه برخورد و اقدام به موقع اشاره و اظهار کرد: باید با درک درست و حساسیت ویژه، نسبت به بررسی و پیگیری مسائل صیانتی و حفاظتی اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه باید با اقدام و ورود به موقع از تخلفات احتمالی از جمله حضور کار چاق کن ها پیشگیری شود.

پوریانی تصریح کرد: برخورد قاطعانه با کارچاق کن ها واطلاع رسانی احکام قطعی به مردم به تقویت اعتماد عمومی کمک می کند همچنین با برخورد به موقع با تخلفات، زحمات همکاران خدوم و زحمتکش دستگاه قضایی که خالصانه انجام وظیفه می کنند نیز زیر سوال نخواهد رفت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر اهمیت پیشگیری از خطا و لغزش همکاران تاکید کرد و گفت: باید با رعایت تناسب جرم و مجازات و آسیب شناسی نقاط ضعف و شناسایی کانون های فساد، از تکرار جرائم پیشگیری شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.