کد خبر : 22692
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
106 views

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران تاکید کرد؛

برخورد قضایی با هرگونه کشت مواد مخدر در روستاهای مازندران

برخورد قضایی با هرگونه کشت مواد مخدر در روستاهای مازندران
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به بروز برخی تخلفات در حوزه کشت مواد مخدر در روستاها، گفت: باید ضمن بهره مندی از ظرفیت بالای پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران نیز با نظارت دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، همکاری و تعامل لازم را در این راستا داشته باشند.


او با اشاره به بروز برخی تخلفات در حوزه کشت مواد مخدر در روستاها، افزود: باید با بهره مندی از ظرفیت بالای پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات و روستاها، در راستای حفظ اراضی ملی و کشاورزی اقدام شود که می‌طلبد دهیاران نیز با نظارت دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان همکاری و تعامل لازم را در این راستا داشته باشند.

عالیشاه، مقابله با ارتکاب جرم در حوزه مواد مخدر را از جمله دغدغه‌های دستگاه قضایی استان در حوزه حفظ حقوق عامه برشمرد و گفت: آلوده کردن جامعه با مواد مخدر از مصادیق بارز نقض حقوق عامه محسوب شده و با هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر، برخورد قضایی خواهد شد.

دادستان مرکز مازندران افزود: مقابله با ارتکاب جرم در حوزه مواد مخدر، مختص دستگاه قضایی نبوده و شایسته است همه نهاد‌ها و ادارات فرهنگی و اجرایی با استفاده از تریبون‌های مخلف مانند صدا و سیما و مطبوعات، نماز جمعه، مساجد و آموزش و پرورش در این راستا اهتمام داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.