کد خبر : 17987
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
182 views

استاندار مازندران عنوان کرد:

بررسی نظام‌مند مسائل شهرستان‌های مازندران

بررسی نظام‌مند مسائل شهرستان‌های مازندران
استاندار مازندران گفت: هدف سفر شهرستانی در درجه اول بررسی نظام‌مند مسائل شهرستان به صورت عملیاتی است.


به گزارش تیتر شمال؛ سیدمحمود حسینی پور در ادامه سفرهای شهرستانی امروز در بدو ورود به شهرستان عباس‌آباد در گفتگو با خبرنگاران، تکمیل طرح‌ها، ایجاد اشتغال و رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت‌های اساسی مسئولان ارشد استان برشمرد و اظهار کرد: هدف سفر شهرستانی در درجه اول بررسی نظام‌مند مسائل شهرستان به صورت عملیاتی است.

وی تصریح کرد: همزمان؛ مدیران کل ادارات به روستاهای این شهرستان اعزام می‌شوند و مسائل این مناطق را بررسی می‌کنند تا در جلسه شورای اداری مصوبات مهم برای رفع مشکلات قدم‌های جدی تری برداریم.

حسینی پور یادآور شد: این شهرستان یکی از شهرستان‌های مهم استان بوده که به لحاظ کشاورزی و باغداری و مباحث جنگل دارای مزیت است و باید بتوانیم در احیای ظرفیت‌های منطقه قدم‌های بلندتری برداریم.

استاندار مازندران امروز یکشنبه به همراه ۶۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان عباس‌آباد سفر کرده تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان عباس‌آباد دیدار و گفتگو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به عباس‌آباد اعلام شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.