مدیرعامل آبفای مازندران خبر داد:
برقراری افزون بر ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا مازندران
او با بیان اینکه بیشترین تماسها در بخش آب مربوط به ترکیدگی لوله و در بخش فاضلاب مربوط به گرفتگی بوده است، افزود: از ۴۰۹۰۰ مورد تماسهای مردمی ثبت شده در بخش آب ۲۹۱۶۴ مورد حوادث شکستگی ۵۳۱۸ مورد حوادث مربوط به کمبود فشار و قطعی آب و ۶۴۱۸ مورد حوادث انشعابات بوده است.
برارزاده گفت: در این مدت به تعداد ۱۶۷۹ حادثه از طریق سامانه به کارشناس پیگیری ارجاع داده شد که ضمن تماس با امور مربوطه، پیگیریهای لازم برای رفع حادثه انجام شد.
او با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی متصل به نرم افزار ثبت حوادث، افزود: بعد از ثبت هر حادثه و همچنین پایان کار، بلافاصله برای مشترک پیامک ارسال و از مشترک در خصوص میزان رضایت از عملکرد همکاران، نظرسنجی میشود.
در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور، ۶۴ شهر و ۲۹۱۸ روستا و در بخش فاضلاب نیز شهرهای ساری، نوشهر و چالوس، جویبار، بابلسر و شهرک یثرب قائمشهر به مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) متصل میباشند.
انتهای خبر/
برچسب ها :۷۰ هزار تماس تلفنی ، برقراری ، بهزاد برارزاده ، شرکت آبفا مازندران ، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ، مرکز ۱۲۲
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰