کد خبر : 22695
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
135 views

مدیرعامل آبفای مازندران خبر داد:

برقراری افزون بر ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا مازندران

برقراری افزون بر ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا مازندران
به گفته مدیرعامل آبفای مازندران، بیش از ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا مازندران طی شش ماه برقرار شد.


به گزارش تیتر شمال؛ بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ تماس در شش ماه نخست امسال، با مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) برقرار شد که ازین تعداد ۴۰۹۰۰ مورد مربوط به حادثه آب و ۳۲۰ مورد حادثه فاضلاب و مابقی به صورت راهنمایی به مشترک ثبت شد.

او با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها در بخش آب مربوط به ترکیدگی لوله و در بخش فاضلاب مربوط به گرفتگی بوده است، افزود: از ۴۰۹۰۰ مورد تماس‌های مردمی ثبت شده در بخش آب ۲۹۱۶۴ مورد حوادث شکستگی ۵۳۱۸ مورد حوادث مربوط به کمبود فشار و قطعی آب و ۶۴۱۸ مورد حوادث انشعابات بوده است.

برارزاده گفت: در این مدت به تعداد ۱۶۷۹ حادثه از طریق سامانه به کارشناس پیگیری ارجاع داده شد که ضمن تماس با امور مربوطه، پیگیری‌های لازم برای رفع حادثه انجام شد.

او با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی متصل به نرم افزار ثبت حوادث، افزود: بعد از ثبت هر حادثه و همچنین پایان کار، بلافاصله برای مشترک پیامک ارسال و از مشترک در خصوص میزان رضایت از عملکرد همکاران، نظرسنجی می‌شود.

در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور، ۶۴ شهر و ۲۹۱۸ روستا و در بخش فاضلاب نیز شهر‌های ساری، نوشهر و چالوس، جویبار، بابلسر و شهرک یثرب قائمشهر به مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) متصل می‌باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.