کد خبر : 21770
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۲
133 views

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

برنامه‌ریزی برای انتقال مستقیم ۶۰۰ نفر از زائران مازندران به نجف

برنامه‌ریزی برای انتقال مستقیم ۶۰۰ نفر از زائران مازندران به نجف
معاون حمل و نقل ادار کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: زمینه انتقال ۶۰۰ نفر از زائران به صورت مستقیم از مازندران به نجف اشرف فراهم می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛  مصطفی قدمی در گفت و گو با خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌ریزی انجام شده برای انتقال زائران پیاده روی اربعین مازندران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کردیم که متناسب با نیاز زائران نسبت به تامین وسایل نقلیه اقدام شود.

وی با اعلام اینکه سال گذشه ۲۸ هزار نفر از زائران در قالب هزار و ۲۳۱ سرویس جابه‌جا شدند، افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده حدود ۲ تا ۱۵ درصد به تعداد زائران اضافه می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره نرخ کرایه،گفت: نرخ کرایه بر اساس منطقه و شهر تعیین می‌شود و شرکت‌ها مسافربری موظف به اعمال نرخ‌های تعین شده هستند و شرکت‌های که خارج از نرخ تعیین شده از زائران دریافت کنند مشمول جریمه می‌شوند.

وی درباره کیفیت اتوبوس‌ها و باتوجه به گرمی هوا آیا مجهز به وسائل سرمایشی هستند،گفت: پیش از آغاز سفرهای رسمی اربعین طرح بازرسی از اتوبوس‌های در ترمینال‌های استان مازندران را در دستور کار داریم و همه شرکت‌ها و اتوبوس‌ها موظف هستند نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

قدمی به فعالیت ۶۲ شرکت اتوبوس رانی در پنج ترمینال عمومی و ۶ ترمینال متعلق به شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: مازندران به لحاظ ناوگان حمل و نقل اتوبوس از استان‌های کمتر برخودار است اما تلاش کردیم که مقدمات انتقال زائران به صورت مناسب انجام شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای انتقال مستقیم حدود ۶۰۰ نفر از زائران استان مازندران به نجف خبر داد و گفت: متقاضیان پس از اعلام رسمی از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی این مجموعه می‌توانند نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.