کد خبر : 21366
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
136 views

معاون هماهنگی سپاه کربلا مازندران خبر داد:

برگزاری لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران از دوازدهم مرداد‌ماه

برگزاری لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران از دوازدهم مرداد‌ماه
معاون هماهنگی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دومین کنگره بزرگ شهدای مازندران، امسال برگزار می‌شود، گفت: لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران از دوازدهم مرداد ماه به مدت ۱۲ هفته انجام می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ عسکری مجیدی روز شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دومین کنگره بزرگ شهدای مازندران، امسال برگزار می‌شود، گفت: لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران از دوازدهم مرداد ماه به مدت ۱۲ هفته انجام می‌شود.

وی با این توضیح که  این لیگ به صورت هفتگی و در هفت محور برگزار می‌شود؛ افزود: خبرنگاران می‌توانند در بخش تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و مقاله،چند رسانه‌ای، عکس، مستند، فیلم و اینفوگرافیک شرکت کنند.

معاون هماهنگی سپاه کربلا مازندران با اظهار این که در هر بخش سه آثار قابل ارسال است، خاطرنشان کرد: آثار خبرنگاران که در لیگ رسانه‌ای کنگره شهدای مازندران ثبت نام کنند در هر هفته بررسی و داوری خواهد شد و به نفرات برتر جوایز نقدی پرداخت خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای مازندران، متذکر شد: بر پایی نمایشگاه تجسمی، سمفونی هنری و اجلاسیه های متعدد دانشجویی را از دیگر برنامه‌های کنگره بزرگ شهدا در استان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.