کد خبر : 21690
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
138 views

دبیرکل کنگره شهدای مازندران خبر داد:

برگزاری ۵۰۰ ویژه‌برنامه کنگره شهدا در مازندران

برگزاری ۵۰۰ ویژه‌برنامه کنگره شهدا در مازندران
دبیرکل کنگره شهدای مازندران از برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد.


به گزارش تیتر شمال؛ سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات دومین کنگره ملی شهدای سرافراز مازندران که با حضور شهرداران سراسر استان برگزار شد بیان اینکه شهرداری‌ها جذابیت‌هایی برای گردشگران ایجاد کرده‌اند، اظهار کرد: ما باید فضاسازی محیطی شهرها را به‌گونه‌ای انجام دهیم که نقطه تمایز، کنگره شهدای مازندران باشد و فضای چشم‌نوازی در استان ایجاد شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایش میدانی راز سرزمین عشق در ساحل سیترای نوشهر، اظهار داشت: این نمایش به مدت ۱۰ شب، تاریخ کهن مازندران را روایت خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه در راستای کنگره شهدا، از شهرداران خواست تا با رونمایی از المان‌های تخصصی شهدا در شهرها، مردم را برای مشارکت در این کنگره آماده کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت: ما در تلاش هستیم تا با ایجاد المان‌ها و فضاهای شهری ماندگار، یاد شهدای عزیز را زنده نگه‌داریم.

عبدالرضا دادبود افزود: این کنگره یک حرکت عظیم است و امیدواریم با همت مجموعه مدیریت شهری در سراسر استان مازندران، اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی بیان کرد: برای ما همیشه در حوزه شهر اگر کاری در حوزه بلندمدت بماند و ماندگار باشد از آن یک المان و فضای شهری می‌سازیم تا ماندگار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.