کد خبر : 21038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
109 views

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اعلام کرد:

بهره‌برداری از ۴۶۰۰ میلیارد ریال پروژه در فرودگاه‌های مازندران طی دولت سیزدهم

بهره‌برداری از ۴۶۰۰ میلیارد ریال پروژه در فرودگاه‌های مازندران طی دولت سیزدهم
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: طی دولت سیزدهم در فرودگاه‌های مازندران حدود ۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری رسید.


به گزارش تیتر شمال؛ اکبر حسنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی دولت سیزدهم در فرودگاه‌های مازندران حدود ۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار میلیارد ریال پروژه تعریف و در آستانه عقد قرارداد هستیم، تصریح کرد: افزایش ۵۳ درصدی پرواز از فرودگاه شهدای ساری داشتیم که از ۵۳ پرواز به بیش از ۸۰ پرواز در هفته رسیده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: پرواز هفتگی به تهران از دو بار در هفته به ۶ بار در هفته رسیده است.

حسنی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از سامانه آی‌ال‌اس به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان یکی از اقدامات بزرگ و برجسته بود که با رفع معایب چندین و چند ساله این سامانه در سفر اخیر رئیس جمهور شهید به بهره‌برداری رسیده است که حداقل دید را افزایش داده است.

وی ادامه داد: دریافت مجوز مرز هوایی برای انجام پروازهای خارجی در فرودگاه نوشهر انجام گرفت و در حال رایزنی برای انجام پرواز به مقصد عتبات عالیات از غرب استان هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران  اظهار کرد: طول باند ساری باید به بالای ۳ هزار متر برسد تا شاهد ورود هواپیمای پهن پیکر باشیم.

حسنی تصریح کرد: وظیفه شرکت فرودگاه ایجاد زیرساخت برای نشست و برخواست است و اقدام خاصی برای جذب هواپیما برای ما تعریف نشده است.

وی گفت: فرودگاه شهدای ساری آمادگی پروازهای کارگو را دارد و اینکه چه محصولی، چه مقداری و به کدام مقصد باشد وظیفه سایر دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.