کد خبر : 19645
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
154 views

استاندار مازندران اعلام کرد:

تأمین اعتبار مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سفر رئیس جمهور

تأمین اعتبار مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سفر رئیس جمهور
استاندار مازندران از تأمین اعتبار مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سفر دوم رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: برای انتقال فرهنگ شهادت همه پای کار باشند.


به گزارش تیتر شمال؛ یوسف نوری صبح امروز در بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار استان تاکنون اقدامات خوبی را برای تکمیل پروژه فرهنگی دفاع مقدس استان انجام داده و پیشرفت خوبی داشه است.

وی با اعلام اینکه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان همه باید پای کار باشند، تصریح کرد: لشکر ۲۵ کربلا نماد ایستادگی و مقاومت مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

استاندار مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان و پذیرایی از مسافران و گردشگران، افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زمینه خوبی برای جذب گردشگر است.

نوری خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سفر پیش‌رو رئیس جمهور به مازندران بخشی از اعتبارات را برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اختصاص دهیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا در سفر دوم دولت به استان بخشی از مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران رفع شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه قرار داشتن در زیست بوم مقاومت یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: راه جهاد، شهادت،مقاومت و ایثار ادامه دارد و این گونه مجموعه‌ها باعث می‌شوند که از نظر بصری نسل آینده‌ساز با مشاهده این مکان نست به ارزش‌های دفاع مقدس سواد بصری پیدا کند و با رسوخ در خانواده‌ها مانعی در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی استکبار جهانی باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.