کد خبر : 13832
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
113 views

برق منطقه ای مازندران و گلستان در هفته‌ای که گذشت

تداوم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر برای گذر موفق از پیک بار تا برگزاری محفل انس با قرآن و ولایت

تداوم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر برای گذر موفق از پیک بار تا برگزاری محفل انس با قرآن و ولایت
در این گزارش، اقدامات هفته گذشته شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ را می‌خوانید.


به گزارش تیتر شمال؛ رصد اخبار یک هفته گذشته شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ( ۱۰ الی ۱۶ تیرماه) حکایت از تداوم اقدامات جهادی و عزم جدی این شرکت برای گذر موفق از پیک مصرف امسال دارد؛ طی هفته گذشته این شرکت در اقدامی کم نظیر میزبان برگزاری محفل انس با قرآن و ولایت با حضور قاری بین المللی و مسئولان ملی بود که  در این مطلب، گزارشی از اقدامات هفته گذشته این شرکت را می‌خوانید:

جلسه مشترک به منظور بررسی تامین برق بزرگترین هتل ۵ ستاره کشور در نوشهر

شنبه مصادف با ۱۰ تیرماه نخستین روز از هفته گذشته، به منظور بررسی تامین برق بزرگترین هتل ۵ ستاره کشور، جلسه مشترک دکتر محسنی، نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و زرودی، فرماندار شهرستان نوشهر و دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، در محل هتل جدیدالاحداث آراز این شهرستان برگزار شد.

بازدید میدانی از ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت شهرستان رویان

در همین روز، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت شهرستان رویان، استان مازندران نیز از نزدیک بازدید کرد و در جریان آخرین روند اجرای این پروژه بزرگ قرار گرفت.

تدوین و ابلاغ شیوه نامه جدید؛ راهکاری موثر برای هدایت استخراج رمز ارز به مسیر قانونی

در همین روز؛ روابط عمومی برق منطقه ای مازندران و گلستان با انتشار یادداشتی تحت عنوان «رمز ارزهای غیرمجاز عامل افزایش بار شبکه برق کشور» ضمن تبیین چالش‌های روند رو به رشد فعالیت رمز ارزهای غیرمجاز و تبعات منفی آن برای پایداری شبکه برق، به تدوین و ابلاغ شیوه نامه استخراج رمزارز با تامین برق توسط نیروگاههای تجدید پذیر اشاره کرد و با ارزیابی مثبت و مفید این اقدام از متقاضیان این پدیده نوظهور خواست تا با بستن قرارداد با ساتبا خرید تضمینی برق داشته باشند.

در ادامه این یادداشت به متقاضیان اعلام شد که  اگر انرژی مصرفی آنها بیشتر یا کمتر از مقدار انرژی تزریق شده نیروگاه به شبکه برق باشد باید مابه‌التفات انرژی مصرفی یا تولیدی پرداخت یا دریافت شود.

افزایش دو تا سه برابری پاداش صرفه جویی در سال جاری

در دومین روز از هفته گذشته مصادف با ۱۱ تیرماه؛ روابط عمومی برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به پرداخت نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین در سطح کشور اعلام کرد که این رقم در سال ۱۴۰۲، دوتا سه برابر افزایش خواهد داشت.

تداوم همکاری رسانه‌ای شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با شبکه استانی تبرستان

روابط عمومی برق منطقه ای مازندران و گلستان در دومین روز از هفته جاری از تداوم همکاری رسانه‌ای کم نظیر با شبکه استانی تبرستان در راستای مشارکت عمومی مشترکین در مدیریت مصرف برق خبر داد و اعلام کرد: قسمت جدید مجموعه نمایشی ننه گلبوته و برق آسا از برنامه برق آفرین شبکه تبرستان با موضوع تبیین اقدامات این شرکت جهت گذر موفق از پیک بار سال ۱۴۰۲ پخش خواهد شد.

افزایش ۱۷ درصدی تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل

در سومین روز از هفته گذشته مصادف دوشنبه با ۱۲ تیرماه، روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با انتشار گزارشی از افزایش محسوس تامین برق مورد نیاز صنایع خبر داد و در این مطلب آورد: صنعت فولاد بیشترین مصرف برق صنایع را در اختیار دارد.

در ادامه این گزارش، عنوان شد: آمار مرتبط با میزان تأمین برق صنایع در خرداد سال جاری نشان می دهد که به طور کلی میزان تأمین برق صنایع کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته که صنعت فولاد در صدر قرار دارند.

حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در جلسه شورای اسلامی شهر بابل

در چهارمین روز از هفته مصادف با سه شنبه ۱۳ تیرماه، جلسه شورای اسلامی شهرستان بابل با حضور نمایندگان مجلس، معاون پارلمانی وزیر نیرو و مدیران کل برگزار شد.

نشست بررسی مشکلات شهرستان بابل با حضور مهدی سعادتی و علی کریمی نمایندگان مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی، احمد حیدری معاون پارلمانی وزیر نیرو، دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و مدیران عامل صنعت آب وبرق استان مازندران و گرجی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

پنجمین روز از هفته گذشته مصادف با ۱۴ تیرماه، روز پر ترافیک کاری هفته با برنامه‌های متنوع اجرایی و فرهنگی بود که با سفر دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو نیز همراه بود.

در این روز، یکصدو بیست و هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب وبرق استان مازندران با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو، دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان مازندران در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد و پیرامون موضوعات متعددی، بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ولایت شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان

پیش از ظهر چهارشنبه ۱۴ تیرماه و به مناسبت عید سعید غدیرخم، محفل انس با قرآن و ولایت شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با حضور دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل، معاونان و کارکنان در مجتمع فرهنگی، رفاهی این شرکت برگزار شد.

گفتنی است این مراسم نورانی با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو، قاری بین‌المللی قرآن کریم حاج مهدی غلام‌نژاد، زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود و مدیران عامل صنعت آب و برق استان مازندران همراه بود.

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت شبکه با جبران عقب ماندگی‌ها و ثبت یک رکورد تازه

دکتر موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: اینکه امروز میزبان این محفل نورانی انس با قرآن هستیم بسیار خرسندیم و جان دل را به آیات نورانی قرآن می‌سپاریم.

وی افزود: امید است بتوانیم رموز و نشانه های قرآنی را بشناسیم، بفهمیم و از آنها الگو گرفته تا رشد کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه مسلمانان جهان آنگونه که باید از کدهای قرآنی بهره نمی‌برند لذا امید می رود ما بتوانیم رازهای قرآن را کشف کنیم و به دانش خود بیفزاییم و در بسیاری از حوزه‌ها خودکفا شویم. کشف رموز آیات قرآن، تنها راه رسیدن به اهداف بلند هوش مصنوعی، توسعه و سازندگی است. ما باید به درک صحیحی از ستون آفرینش رسیده و کهکشان ها عبور کرده و به اعماق و انتهای لبه های کیهان برسیم. این رسایش، تکنولوژی می خواهد و رسیدن به تکنولوژی مدرن نیازمند درک کدهای قرآنی است.

دکتر موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در صنعت برق خودکفا هستیم و ما در استان مازندران و گلستان توانستیم عقب ماندگی‌های دهه گذشته را جبران کنیم. ما رکوردهای جاودانی را در نصب پست ها و خطوط انتقال نیرو ثبت کردیم و ظرفیت شبکه در یک سال تا ۲۰٪ افزایش دادیم.

وی اعلام کرد: امروز در دنیای صنعت برق ما به تسلط تکنولوژی دست یافتیم و بهتر از دهه های گذشته کار می کنیم و به نقطه‌ای رسیدیم که از بسیار از کشورهای دنیا، پیشرو تر هستیم.

بالاترین ضریب نفوذ خدمات برق جهان در اختیار صنعت برق ایران است

دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو در محفل انس با قرآن و ولایت شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در ساری، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: قرآن توسط پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به بشریت، ابلاغ شد و این کتاب، معجزه‌ای است که غیر قابل تحریف است و آمده است که پس از رسول اکرم، امامانی خواهند آمد که تا پایان خلقت بر روی زمین خواهند بود.

وی بیان کرد: لذا تمامی پرسنل وزارت نیرو که خدمات لحظه‌ای به مردم می‌دهند، خدمات ارزنده‌ ای به مردم می‌دهند که بالاترین خدمات برق میان بیش از ۹۹ درصد مردم کشور در اختیار ایران در تمام دنیا است.

معاون امور مجلس وزارت نیرو، اعلام کرد: امروز ایران جزو ۱۰ کشور برتر سدسازی در تمام جهان است.

این مسئول گفت: گاه کارکنان ما جهت تعمیر در گرمای ۵۰ تا ۶۰ درجه و گاه در زمستان در سرمای طاقت فرسا، تلاش می‌کنند.

معاون امور مجلس وزارت نیرو، یادآور شد: بحث قرآن، ولایت و اهل بیت علیه السلام باید با جدیت در امر کارکنان و مدیران وزارت نیرو قرار گیرد.

برگزاری جشن و برپایی موکب در روز عید سعید غدیرخم

آخرین روز از هفته گذشته مصادف با جمعه ۱۶ تیرماه نیز شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان همگام با تمام کشور اقدام به برگزاری جشن بزرگ غدیر و برپایی موکب عاشقان امیرالمومنین علیه السلام کرد.

جشن بزرگ عید غدیر خم، همراه با برپایی موکب عاشقان حضرت امیرالمومنین (ع) در روز  جمعه مورخ ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در  ساختمان ستادی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با همت پایگاه مقاومت بسیج کارمندی، شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.