کد خبر : 22134
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
117 views

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

ترافیک خودرویی در خروجی محورهای هراز و چالوس سنگین شد

ترافیک خودرویی در خروجی محورهای هراز و چالوس سنگین شد
سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران، وضعیت تردد خودرویی در خروجی محورهای کندوان و هراز (از سمت شمال به جنوب) را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ علی صادقی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، وضعیت تردد خودرویی در خروجی محورهای کندوان و هراز (از سمت شمال به جنوب) را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

وی افزود: تردد به صورت ۲ طرفه در راه‌های استان در جریان است و از حیث ترافیک خودرویی در محور کندوان محدوده‌ سیاه بیشه و پا زنگوله تردد به صورت سنگین گزارش می‌شود.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران، اضافه کرد: ترافیک در محور هراز نیز در محدوده سه راهی چلاو سنگین و در دیگر محورهای ارتباطی استان ترافیک عادی است.

این مقام مسوول با بیان این که، از نظر شرایط جوی هیچ‌گونه مداخله خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود، گفت: محدودیت ترافیکی از ظهر چهارشنبه در راه‌های استان اعمال شد و تا صبح دوشنبه ادامه دارد و در صورت داشتن بار ترافیک و با اعلام پلیس راه محور کندوان یک طرفه می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.