کد خبر : 22739
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۷
113 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/محدودیت‌های ترافیکی از امروز اعمال می‌شود

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/محدودیت‌های ترافیکی از امروز اعمال می‌شود
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز اعمال می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی صادقی در گفتگو با خبرنگاران از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده ولی‌آباد خبر داد و اظهار کرد: ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه‌راهی چلاو، تصریح کرد: محور چالوس دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریور تا روز یکشنبه اول مهر در جاده‌های استان خبر داد و افزود: تردد کلیه تریلر همچنان در محور هراز کماکان ممنوع است.

صادقی خاطرنشان کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه‌شنبه الی ساعت ۶ صبح روز یکشنبه هفته آینده از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه از ساعت ۱۲ روز جمعه آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، ادامه داد: از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز (به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل صورت می‌گیرد.

صادقی اظهار کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.