کد خبر : 23192
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
110 views

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌ها اجرا می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ علی صادقی در گفتگو با خبرنگاران از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده سیاه‌بیشه خبر داد و اظهار کرد: ترافیک در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده سه‌راهی چلاو، بیان کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه ۱۴ مهر در جاده‌های استان خبر داد و افزود: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

صادقی با اعلام اینکه از ساعت ۱۷ امروز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه اعمال می‌شود، ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، گفت: از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به‌صورت کامل مسدود می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

صادقی گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.