کد خبر : 18260
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
140 views

مدیرکل بندر امیرآباد خبر داد:

تردد هزار فروند شناور تجاری در بندر امیرآباد

تردد هزار فروند شناور تجاری در بندر امیرآباد

به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی موسی‌پور اظهار کرد: در سال‌جاری با رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هزار و ۵۰ فروند شناور به بندر امیرآباد تردد کردند که در نوع خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود. مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: یکی از مولفه‌های مهم بندر امیرآباد دارا بودن ۱۵ پست اسکله جهت



به گزارش تیتر شمال؛ محمدعلی موسی‌پور اظهار کرد: در سال‌جاری با رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هزار و ۵۰ فروند شناور به بندر امیرآباد تردد کردند که در نوع خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: یکی از مولفه‌های مهم بندر امیرآباد دارا بودن ۱۵ پست اسکله جهت پهلوگیری انواع شناورها و تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری است که در کنار تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دریایی توانسته است با ایجاد مسیر دسترسی ایمن برای شناورها این رکورد به ثبت برسد.

موسی‌پور به دانش و توان نیروهای مجرب این بندر خصوصا در زمینه تخصصی دریایی اشاره کرد که با رصد و پایش به موقع مسیرها، نقشه‌ها و اقدامات لازم توانسته‌اند زمان انتظار کشتی‌ها را کاهش داده و علاوه بر خدمات مطلوب میزان رضایت مشتریان ، صاحبان کالا و مالکان کشتی را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه به بخش دیگری از خدمات ارائه شده و آمار عملکردی در سال‌جاری پرداخت و از هیدروگرافی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربعی، رشد ۱۴ درصدی فعالیت نمایندگی کشتیرانی‌ها و عملیات بازرسی نسبت به مدت مشابه سال قبل ، میانگین آماده به کاری ۱۰۰ درصدی علائم کمک ناوبری جهت ایمنی دریانوردی در آب‌های تحت پوشش ، ۹۱ درصدی تجهیزات دریایی و همچنین ۹۹ درصدی تجهیزات مخابراتی خبر داد.

مدیرکل بندر امیرآباد در پایان به برنامه‌ریزی و اقدام جهت لایروبی منظم کانال‌های دسترسی و حوضچه‌های بنادر امیرآباد و نکا اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل از رشد هفت درصدی برخورداریم و از وظایف لازم الاجرا ما ایجاد مسیر امن برای تردد کشتی‌ها است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.