کد خبر : 19918
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
126 views

وزیر ارشاد در در اختتامیه جام امید:

ترویج ایمان و امید؛ رسالت امروز رسانه‌ها/باید زیست بوم رسانه‌ای را تغییر دهیم

ترویج ایمان و امید؛ رسالت امروز رسانه‌ها/باید زیست بوم رسانه‌ای را تغییر دهیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما در سطح رسانه‌های خود نیازمند ترویج ایمان و امید هستیم؛ گفت:باید زیست بوم رسانه‌ای را تغییر دهیم و هزاران هزار افتخار وجود دارد که باید رسانه‌ها در انتشار آن همراهی کنند.


به گزارش تیتر شمال؛ محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در اختتامیه بزرگ‌ترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای کشور با رویکرد پیشرفت و امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان «جام رسانه امید» اظهار کرد: امام خمینی(ره) گزاره ما می‌توانیم را در کشور جا انداخت و از دل این تغییر فکری بزرگ، شهید حاج قاسم‌ها و حسین تهرانی‌مقدم‌ها پدید آمد.

وی بیان کرد: امروز دشمن همین نقطه قوت ما را هدف گرفته است و ما در سطح رسانه‌های خود نیازمند ترویج ایمان و امید هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حوزه رسانه‌ای هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را نسبت به گذشته پرافتخار پشیمان و نسبت به آینده با شکوه در انتظارش ناامید کند، این را در شورای فرهنگ عمومی دنبال می‌کنیم و جزء اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: افتخار و پیشرفت، القایی نیست و هر کجا رسانه‌ها همراهی کردند این اتفاق رقم خورد و باید خط راویان پیشرفت را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هزاران کار ناممکن به نتیجه رسیده است، افزود: روزی که وزارت فرهنگ را تحویل گرفتیم تولید کاغذ تحریر زیر ۵ هزار تن بود ولی امروز به آستانه تولید ۱۳۰ هزار تن کاغذ و در کاغذ تحریر به خودکفایی رسیده‌ایم؛ ۱۵۵ میلیون جلد کتاب دانش‌آموزان با کاغذ ایرانی به چاپ رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید زیست بوم رسانه‌ای را تغییر دهیم و هزاران هزار افتخار وجود دارد که باید رسانه‌ها در انتشار آن همراهی کنند.

اسماعیلی با اشاره به پاسخ موشکی به رژیم صهیونسیتی تصریح کرد: سردار حاجی‌زاده شب سیاهی را برای رژیم صهیونیستی رقم‌ زدند؛ شب عملیات وعده صادق شب اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ذلالت و حضیض تمدن غربی بود؛ اینها نقاط افتخار آمیز ما است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.