کد خبر : 21323
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
122 views

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری تاکید کرد:

تسریع در اجرای مصوبات سفر دوم شهید جمهور به مازندران

تسریع در اجرای مصوبات سفر دوم شهید جمهور به مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: درخواست داریم که دستور ابلاغ مصوبات سفر دوم شهید جمهور را که تامین اعتبار هم شده صادر کنند چون هزینه جدیدی برای دولت چهاردهم ندارد و تاخیرش کار درستی نیست.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه مصلای ساری، اظهار کرد: همه شما خوبان و خودم را به تقوا که نتیجه آن دل نبستن به دنیاست سفارش و توصیه می‌کنم.
وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) با اشاره به سخنی از این حضرت، افزود: تمام خوبی‌‌ها و خیرها این است که انسان خودش را حفظ کند، همانطوری که جسمت را حفظ می‌کنی و شنیدی که پشه آئدس و تب دنگی در حال شیوع است و مراقبت می‌کنی، صدبرابر آن در برابر ویروس‌هایی که اعتقادات، اخلاق، نماز و دین ما را خراب می‌کند باید خودمان را حفظ کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باز هم امام سجاد (ع) فرمودند که خیلی بد است کسی یک دانه‌هایش بر ده‌تایی‌هایش غلبه کند مقصود از یکی‌ها کار بد و ده‌تایی کار خوب است، ثواب کار خوب ده برابر است، نباید بگذاریم گناهان بر حسنات ما پیشی بگیرند.
امام جمعه ساری تاکید کرد: بنده از شما مردم خوب استان که ایام عاشورا و اسارت آل الله را تا اینجا به نحو احسن عزاداری و اقامه شعائر دینی کردید همچنین از همه کسانی که به هر شکلی کمک و خدمت کرده و اوضاع را ساماندهی و امنیت را حفظ کردند، صمیمانه تشکر دارم، از اصحاب رسانه‌ها و به‌خصوص رسانه ملی بسیار سپاسگزارم.
این مسئول خاطرنشان کرد: البته باید اظهار تاسف کنیم از یک اقلیت هنجارشکنی که حرمت این مجالس و دسته‌جات را حفظ نکرده و با یک سر و وضع نامرتب و نامناسب با فضای حسینی ظاهر شدند، خدا آن‌ها را هدایت کند، اکثریت بانوان و آقایان با رعایت شئون توانستند مراسم را برگزار کنند.
وی گفت: از جناب آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور درخواست داریم که دستور ابلاغ مصوبات سفر دوم شهید جمهور را که تامین اعتبار هم شده صادر کنند چون هزینه جدیدی برای دولت چهاردهم ندارد و تاخیرش کار درستی نیست.
آیت الله محمدی لائینی اشاره کرد: ادارات ما تا آخرین لحظاتی که یک مدیر هست باید کارش را درست انجام بدهد معنا ندارد دو ماه مانده به جابه‌جایی کار را ضعیف گرفته یا رها کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به اعلام هواشناسی ما دو هفته گرم در پیش رو داریم، نیاز به این است که صرفه‌جویی لازم را در مصرف آب و برق داشته باشیم تا همانطور که تاکنون علیرغم مصرف بالا خاموشی نداشتیم باز هم نداشته باشیم.
خطیب جمعه ساری عنوان کرد: امروز به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان این نهاد خدوم هم در حوزه نظارت بر اجرای قانون اساسی، انتخابات، تصویب مصوبات مجلس و انطباق آن با شرع و قانون اساسی در بیش از چهار دهه گذشته خدمات زیادی داشتند، اخیرا پنج انتخابات (با احتساب دو مرحله‌) در استانمان داشتیم نظارت، اجرا، مدیریت و تامین امنیتشان سخت بوده و از این بابت تشکر داریم.
این مسئول با بیان اینکه امروز ما با شمرهای جدیدی مواجه هستیم، گفت: این شمرها همان جنایت شمر عاشورا و کربلا را دارند، امروز ما با مظاهری از مظلومیت‌ها و آدم‌کشی، کودک‌کشی، شیرخواره‌کشی، زنان و مردان غیرنظامی و بی‌دفاع‌کشی‌های وحشتناک مواجه هستیم که حتی به مدارس، بیمارستان‌ها، خیمه‌ها و اردوگاه‌های اسکان هم رحم نکردند، وظیفه ما این نیست که فقط در قالب زمان بمانیم و به شمر و عبیدالله و یزید آن روز لعن و نفرین داشته باشیم.
وی اعلام کرد: ما باید شمرها و ظالمان، حسین‌ها و مظلومان امروز را بشناسیم و از آنجا برای اینجا درس و عبرت بگیریم، ما که حسینی هستیم برای همیشه همه جا را کربلا، همه روزها را عاشورا و با شمرها و یزیدهای زمان که در آمریکا و عواملش متجلی است مبارزه خواهیم کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.