کد خبر : 23063
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
103 views

طی سه ماه گذشته انجام شد؛

تعمیر ۶۵۰ خودروی سبک و سنگین توسط واحد موتوری شهرداری ساری

تعمیر ۶۵۰ خودروی سبک و سنگین توسط واحد موتوری شهرداری ساری
واحد موتوری شهرداری ساری طی سه ماه گذشته 650 خودروی سبک و سنگین را با استفاده از توانمندی داخلی تعمیر و به چرخۀ فعالیت بازگرداند.


به گزارش تیتر شمال؛ واحد موتوری یکی از واحدهای مهم شهرداری است که به‌عنوان پشتیبانی همه واحدهای اجرایی اعم از خدمات شهری، فضای سبز، تأسیسات، عمرانی به‌ویژه حمل‌ونقل همگانی و آتش‌نشانی محسوب می‌شود و در این واحد کلیۀ خدمات و تعمیرات مربوط به خودروها و ماشین‌آلات شهرداری اعم از تغییر و تحول خودروها و ماشین‌آلات، تحویل پمپ‌های تعمیری به مناطق مختلف، تعمیر کولر و تحویل پمپ‌های تعمیری و کارواش خودروها، آپاراتی، جلوبندی، باطری‌سازی و جوشکاری صورت می‌گیرد.

تعمیر ۶۵۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین، تعمیر ۷۴ خودرو خارج از واحد و کارواش ۱۶۶ خودرو از اقدامات واحد موتوری در سه‌ماهه دوم سال جاری است.

۴۶ مورد آپاراتی، ۲۶ مورد جلوبندی، ۱۲۳ مورد تعویض روغن و سرویس‌کاری، ۸۶ مورد باطری‌سازی و ۹۰ مورد جوشکاری از دیگر اقدامات این واحد است.

با توجه به در پیش رو بودن فصل بارندگی، شهرداری ساری در مناطق چهارگانه شهری اقدام به نصب موتورپمپ جهت جلوگیری از آب ماندگی، رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین با تلاش‌های واحد موتوری شهرداری ساری، تعمیر و به‌روزرسانی خودروهای سبک و سنگین شهرداری به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.