کد خبر : 20874
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
106 views

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی

تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی
رئیس کل دادگستری مازندران از فعال بودن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد.


به گزارشتیتر شمال؛ رئیس کل دادگستری مازندران با حضور در یکی از شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان، رای خود را به صندوق انداخت.

عباس پوریانی در جمع خبرنگاران از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و افزود: قطعاً این حضور پرشکوه، دشمنان‌ را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد ساخت.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به این مطلب که مردم با حضور در انتخابات، در آینده کشور نقش آفرینی موثر خواهند داشت، تاکید کرد: مردم با حضور امروز خود بار دیگر نشان دادند که به ارزش های انقلاب پایبند هستند و از دستاوردهای مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی، صیانت و پاسداری می کنند.

پوریانی از فعال بودن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و افزود: امیدواریم شاهد هیچ گونه تخلفی در انتخابات نباشیم و در این خصوص دادستان‌ها به شکل دقیق، شعب مستقر در حوزه انتخاباتی خود را در سراسر استان مازندران رصد خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: قطعاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به این تخلفات رسیدگی و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان نیز همراه با رئیس کل دادگستری استان، رای خود را به صندوق انداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.