کد خبر : 21855
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
151 views

به مناسبت 17 مردادماه صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از مدیرمسئول پایگاه خبری تیترشمال

تقدیر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از مدیرمسئول پایگاه خبری تیترشمال
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران ، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، از مجتبی قربانی خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه خبری تیتر شمال تقدیر نمود.


به گزارش تیتر شمال؛ سید اسماعیل هاشمی، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در دیدار با مجتبی قربانی مدیرمسئول و خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی تیتر شمال، از زحمات وی تقدیر نمود.

بر اساس این گزارش سید اسماعیل هاشمی در این دیدار اظهار کرد: هفدهم مرداد، روز خبرنگار، بهانه ایست تا به جامعه خبری خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. بی شک در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزارهای مختلف بویژه شبکه های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده، نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

نماینده وزیر اقتصاد در استان مازندران در ادامه افزود: این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوششهای صادقانه خبرنگارانی که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران در پایان اظهار داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، به ویژه شهدای گرانقدر، شهید صارمی و شهید آوینی، این مناسبت خاص را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه،قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصاً خبرنگاران پرتلاش حوزه اقتصادی تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی و دانش افروزی، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.