کد خبر : 16385
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
191 views

مدیر شرکت بیمه دی مازندران:

تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی تسویه شد

تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی تسویه شد
مطالبات مراکز درمانی ارائه کننده خدمت به ایثارگران از سوی بیمه دی مازندران، برای کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد که اسناد خویش را در موعد مقرر به شرکت بیمه دی تحویل داده، تا تاریخ یکم مردادماه امسال تسویه گردیده است.


به گزارش تیتر شمال؛ رضا طالبی مدیر شرکت بیمه دی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شرکت بیمه دی در کنار نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت بیمه دی به عنوان خدمتگذار خانواده محترم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تمام  سعی و تلاش خود را در راستای خدمت بی منت برای بهترین بندگان خدا به کار بسته تا با صیانت از اهداف شهدا در حد وظیفه به منصه ظهور برساند.

 

وی افزود: در این راستا پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و همچنین هزینه‌های مستقیم بیمه شدگان برای استمرار خدمت مفید و با کیفیت جامعه محترم ایثارگری از امور دارای اولویت ویژه برای بیمه دی می باشد؛ که این امر مهم با همکاری و حمایت آن نهاد محترم در شرف انجام است .

مدیر شرکت بیمه دی مازندران؛ خاطرنشان کرد: لذا برابر دستور مدیر عامل بیمه دی محترم شرکت بیمه دی، مطالبات مراکز درمانی ارائه کننده خدمت به ایثارگران از سوی بیمه دی استان مازندران در آبان ماه جاری برای کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد که اسناد خویش را در موعد مقرر به شرکت بیمه دی تحویل داده، تا تاریخ یکم مردادماه امسال تسویه گردیده است.

طالبی متذکر شد: امیدواریم بتوانیم در آینده گام‌های بهتر و بیشتری برای خدمت به این بزرگواران برداریم .

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.