کد خبر : 19844
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
139 views

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد:

امیدرسانی رسانه‌ها به مردم مهم‌ترین هدف بزرگترین لیگ رسانه‌ای کشور

امیدرسانی رسانه‌ها به مردم مهم‌ترین هدف بزرگترین لیگ رسانه‌ای کشور
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور اعلام کرد: هدف و رویکرد ما از برگزاری جام رسانه‌ای امید آن است که جهاد امیدآفرینی را از طریق رسانه‌ها بین مردم توسعه دهیم و اخبار خوب و خبرهای مثبت را بیشتر منتشر کنیم.


به گزارش تیتر شمال؛ مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» با رویکرد«امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب» با شرکت بیش از ۵۰۰ رسانه از سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد.

 این مراسم از سوی سازمان بسیج رسانه، امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) در تهران در حال برگزاری است و اصحاب رسانه حاضر در این رویداد، در بخش‌های مختلف تولیدات رسانه‌ای با محوریت جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی به رقابت خواهند پرداخت.

مرتضی کارآموزیان  مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه این رویداد به خبرنگار تیتر شمال گفت: سال گذشته پیرو بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توجه به امید آفرینی، هیات‌های اندیشه‌ورز ما این رویداد را برنامه‌ریزی  و نتیجه آن برگزاری جام رسانه‌ای امید در تمامی استان‌های کشور شد.

وی افزود: از صبح امروز به صورت متمرکز رویداد ۳۶ ساعته جام رسانه امید که بزرگترین لیگ رسانه‌ای کشور است آغاز شده است تا خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر در این مجتمع، ضمن تولید محتوای اثر بخش در حوزه امیدآفرینی آن را در سکوهای انتشار خود منتشر کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در خصوص قالب‌های این رویداد پاسخ داد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر در این رویداد  ۳۶ ساعته در قالب‌های تیتر، یادداشت، پادکست، کلیپ موبایلی، پوستر، اینفوگرافیک، گزارش تحلیلی، خبری و تحقیقی شرکت و امتیاز کسب خواهند کرد که در نهایت، از آثار برتر تجلیل خواهد شد.

کارآموزیان در پاسخ به این سوال که در روز نخست این رویداد، حضور و مشارکت اصحاب رسانه را چگونه دیدید؛ اظهار کرد: حضور و رقابت فعالان رسانه‌ی حاضر در این رویداد بسیار قابل توجه و خوب بوده و تیم‌های تولید محتوا بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی در خصوص اهداف برگزاری از این رویداد، اعلام کرد: هدف و رویکرد ما از برگزاری جام رسانه‌ای امید آن است که جهاد امیدآفرینی را از طریق رسانه‌ها بین مردم توسعه دهیم و اخبار خوب و خبرهای مثبت را بیشتر منتشر کنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در پاسخ به این سوال که در کنار امیدآفرینی چگونه باید ناکارآمدی مدیران را انتشار داد، متذکر شد: ما برای این منظور از برخی از مسئولان نیز جهت سخنرانی در این رویداد دعوت کردیم تا از نزدیک با رسانه‌ها صحبت کنند و دغدغه؛ گلایه‌ها و مطالبات رسانه‌ها را بشنوند شاید مثمرثمر باشد.

گفتنی است در حالی در نیمه روز نخست برگزاری این رویداد هستیم که سخنرانان متعددی میهمان این رویداد بوده که به تبیین موضوعات مختلف از کارآفرینی، تولید،  جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی پرداختند که رسانه‌های حاضر بنا است از دل صحبت‌های سخنرانان ملی و نیز مهمان از استان‌های کشور، به تولید محتوا در قالب‌های مختلف اعلام شده بپردازند.

شایان ذکر است بنا بر آنچه اعلام شده است محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس قرارگاه راهیان نور و راویان پیشرفت، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی، «علی محمدی» مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، «سیدسلمان سیدافقهی» قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان، «مرتضی شاه‌میرزایی» مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ایران و جمعی از مسئولان و مدیران مجموعه‌های اقتصادی کشور از سخنرانان روز نخست این مراسم هستند.

به گزارش تیترشمال، دو تیم از استان مازندران متشکل از ۷ نفر نیز در این رویداد ملی حاضر هستند.

#جام_رسانه_ای_امید
#مازندران۱_شهید_هادی_باغبانی

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.