کد خبر : 3932
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
103 views

جاده کیاسر همچنان مسدود و بقیه راه‌های مازندران باز است

جاده کیاسر همچنان مسدود و بقیه راه‌های مازندران باز است

رییس پلیس راه استان مازندران با اعلام این که انسداد جاده کیاسر به سمنان که از شب گذشته به دلیل بارش برف شدید و کولاک انجام شده بود، به دلیل تداوم بارش‌ها همچنان ادامه دارد ، گفت که بقیه راه‌های استان باز است. به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت

رییس پلیس راه استان مازندران با اعلام این که انسداد جاده کیاسر به سمنان که از شب گذشته به دلیل بارش برف شدید و کولاک انجام شده بود، به دلیل تداوم بارش‌ها همچنان ادامه دارد ، گفت که بقیه راه‌های استان باز است.


به گزارش تیتر شمال؛ سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اکنون تمام جاده های کوهستانی مازندان لغزنده و با بارش برف همراه است، افزود: در زمان حاضر به غیر از جاده کیاسر، تمام محورهای ارتباطی استان باز و ترافیک در این جاده ها روان و عادی است.
وی خاطر نشان کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای هراز، کندوان و سوادکوه و دیگر محورهای کوهستانی مازندران را دارند حتما زنجیر چرخ، لباس گرم و غذای خشک به همراه داشته باشند و از سالم بودن وسایل سیستم گرمایشی خودروهای خود اطمینان حاصل کنند.
رییس پلیس راه استان مازندران وضعیت راه های ارتباطی محورهای ساحلی استان را نیز بارانی توصیف کرد و ادامه داد: تمامی یگان های امدادی راهداری و پلیس راه در مناطق مختلف استان مستقر و در حال آماده باش هستند.
استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از سه هزار کیلومتر از آن را محورهای مواصلاتی کوهستانی تشکیل می دهد.

جاده کیاسر همچنان مسدود و بقیه راه‌های مازندران باز است

خسارتی گزارش نشد
همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت و گو با ایرنا گفت: بارش برف و بارانی که از عصر پنجشنبه در مازندران آغاز شد و تا همچنان ادامه دارد، تاکنون خسارتی در استان نداشت.
علی اصغر احمدی افزود: بیشترین مشکلات پیش آمده در ساعت های گذشته در مناطق و جاده های کوهستانی بود که باعث انسداد جاده کیاسر به سمنان و کندوان شد.
وی با اشاره به بازگشایی جاده کندوان ادامه داد: در ساعت های گذشته برخی از راههای فرعی مازندران در منطقه چهاردانگه ساری به دلیل بارش شدید برف و کولاک به صورت موقت مسدود شده بودکه با حضور بموقع نیروهای امدادی و راهداری در کوتاه ترین زمان حل شد.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: عملیات نمک پاشی و برف روبی در جاده های کوهستانی مازندران در حال انجام است و مشکلی درترددخودرها در جاده های برفی و لغزنده استان وجود ندارد.
طبق اعلام هواشناسی مازندران، ناپایدار جوی همراه با بارش برف و باران و کاهش دما تا پایان امشب در مازندران ادامه دارد.

براساس پایش ایستگاه های هواشناسی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین سرعت باد از رینه با ۷۸ کیلومتر بر ساعت، بیشترین مقدار بارندگی  از ایزدشهر با ۱۵ میلیمتر و بیشترین بارش برف در ایستگاه دونا علیا با ۲۶ سانتی متر گزارش شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.