کد خبر : 23025
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
103 views

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری:

جبهه مقاومت به‌زودی زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند

جبهه مقاومت به‌زودی زمینه نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جبهه مقاومت و ام‌القرای مقاومت، ایران اسلامی به همین زودی‌ها زمینه نابودی اسرائیل غاصب را به‌گونه‌‌ای که از روی کره زمین محو شود فراهم خواهند کرد.


به گزارش تیتر شمال؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مصلای ساری، ضمن سفارش به تقوا، اظهار کرد: اگر تقوا باشد میل و رغبت انسان به خدا و آخرت بیشتر می‌شود، انسان بی‌تقوا نزدیک و حقیرنگر است، انسان باتقوا زاهد می‌شود نه به معنای بی‌میل و رغبت شدن، میل را نمی‌توان حذف کرد، فقط باید به آخرت تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن روز سالمندان، افزود: سالمندانی که زحمت خودشان را کشیدند و به سنین پیری رسیدند حال بعضی از خانواده ها حوصله نمی کنند و آن‌ها را به خانه سالمندان می فرستند، انسان نباید، پدر و مادر یا پدربزرگ یا مادربزرگ سالمند را بیازارد، برخی از سالمندان ما واقعا اذیت می‌شوند باید لااقل هفته‌ای یک بار فرزندان خودشان را ببینند.
 محمدی‌لائینی با اشاره به تاکید پیامبر اکرم (ص) در رابطه با بالا بودن مقام پدر و مادر، گفت: هر که والدین خود را بیازارد، من را اذیت کرده و هرکه مرا اذیت کند، خدا را اذیت کرده و ملعون است.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام سرداران شاخص مازندران، بیان کرد: روز نخبگان از مناسبت‌های دیگر هفته است، نخبگان موتور پیشران جامعه هستند، وجودشان هم می تواند فرصت و هم تهدید باشد، هم خدا و هم شیطان مشتری آن‌هاست، پس حواسشان باید جمع باشد چرا که در معرض لغزش قرار دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما در عین اینکه نخبگان دلسوز و ایثارگر و صادق داشتیم، همچون حسن باقری‌ها و بچه‌های ۱۴ الی ۱۵ ساله که فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند، کشورمان در ۱۰۰ الی ۲۰۰ سال اخیر به‌وسیله نخبگان سیاسی خائن هم ضربه‌های بدی را به‌واسطه هم‌دستی با خارجی‌ها خورده است.
خطیب جمعه ساری خاطرنشان کرد: برنج و مرکبات مازندران هنوز هم مورد بی‌مهری و در انتظار محبت و نوازش و لطف بیشتر مسئولان است، مسئولان عزیز شما را به خدا توجه بیشتری به این حوزه کنید، کشاورزان، باغداران و دامداران ما گناه دارند با سیلی صورتشان را سرخ نگه می‌دارند‌.
این مسئول یادآور شد: مقام معظم رهبری اخیرا در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس فرمایشاتی متین و اصولی داشتند؛ سه نکته را من فقط اشاره می کنم؛ یکی اینکه علت خصومت دشمنان با انقلاب اسلامی جاذبه‌های انقلاب اسلامی است، حرف نو و پیام نویی که در این دنیای منهای خدا جمهوری اسلامی آورده دوم اینکه از دفاع مقدس باید هم گزارش توصیفی و هم تبیینی داشته باشیم که گزارش تبیینی روح و باطن دفاع مقدس است و ما باید اینها را تشریح کنیم، نکته سوم هشدار نسبت به نفوذ پرچم فرهنگی غرب بود که به همه نهادهای فرهنگی هشدار دادند نباید به پادوهای فرهنگی جریان غرب فرصت دهند لذا جامعه و مسئولان انقلابی باید حواسشان جمع باشد.
وی اضافه کرد:‌ صهیونیست‌های غاصب در یک سال و به خصوص چند روز گذشته جنایت پشت جنایت داشتند، به‌خصوص با منفجر کردن وسایل ارتباطی در لبنان ۴ هزار انسان بیگناه را مجروح و تعدادی را به شهادت رساندند، بعد از آن هم بمبارانی که در یک لحظه حدود ۷۰۰ نفر شهید و ۲ هزار نفر مجروح شدند که یک کشتار دسته‌جمعی است. واقعا اینها جنایت است.
محمدی‌لائینی لائینی تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که حمایت خودمان را از مظلومان لبنان، غزه و فلسطین اعلام کنیم و جنایات‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم، گرچه کشورها و دولت‌های اسلامی یا با سکوت و یا حمایت‌های غیرعلنی خود در حال حمایت از ظالمان هستند اما باید بدانند که حوزه و جبهه مقاومت و ام‌القرای مقاومت، ایران اسلامی و این ملت بزرگوار با مقاومت و مبارزه‌شان به همین زودی‌ها زمینه نابودی اسرائیل غاصب را به‌گونه‌‌ای که از روی کره زمین محو شود فراهم خواهند کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.