کد خبر : 20313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
110 views

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران خبر داد:

جذب مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در بنگاه های اقتصادی استان مازندران

جذب مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در بنگاه های اقتصادی استان مازندران
صنایع و بنگاه‌های اقتصادی را از مهم‌ترین شرکای اجتماعی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بوده و بنگاه‌های اقتصادی قادر هستند از طریق انجام مسئولیت‌های اجتماعی، کمک شایانی در توسعه نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب داشته باشند.


به گزارش تیتر شمال؛ سید حسین درویشی گفت: صنایع و بنگاه‌های اقتصادی را از مهم‌ترین شرکای اجتماعی  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بوده و  بنگاه‌های اقتصادی قادر هستند از طریق انجام مسئولیت‌های اجتماعی، کمک شایانی در توسعه نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب داشته باشند.

بر اساس این گزارش، سید حسین درویشی مدیرکل از اجرای آموزش های مهارتی در بنگاه های اقتصادی در استان خبر داد و افزود: اجرای آموزش های مهارتی در صنایع نقش بسزایی در ارتقای توان فنی و اشتغال‌پذیری کارجویان و مهارت آموختگان در حوزه های مختلف صنعت دارد.

درویشی با بیان این مطلب که ایجاد اشتغال برای همه ما اهمیت ویژه دارد و بدون تردید داشتن مهارت می تواند این زمینه را تقویت کند، افزود صنایع و بنگاه‌های اقتصادی را از مهم‌ترین شرکای اجتماعی این اداره کل بوده و  بنگاه‌های اقتصادی قادر هستند از طریق انجام مسئولیت‌های اجتماعی، کمک شایانی در توسعه نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب داشته باشند.

وی با اعلام این خبر گفت: بر اساس رهگیری انجام شده در سال ۱۴۰۲ از تعداد ۸۳۰۱ نیروی کارجو مهارت آموخته این اداره کل تعداد ۹۰۶ نفر از این افراد جذب واحدهای صنعتی استان شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم”در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه از جمله شاغلان صنایع و صنوف، توسعه آموزش های مهارتی دراین حوزه بیان کرد: باعنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران مبنی بر توانمند سازی کارگران و توجه بیشتر به امر آموزش‌های مهارتی موجب ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه‌های اقتصادی می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.