کد خبر : 20918
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
104 views

جزئیات مشارکت انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای مازندران

جزئیات مشارکت انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای مازندران
یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق‌های اخذ رای انداختند که جزئیات مشارکت انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده است.


به گزارش تیتر شمال؛ رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران روز هشتم تیر همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۵۴۲ شعبه ثابت و ۶۸۶ صندوق سیار با فعالیت نزدیک به ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار شد.

یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق‌های اخذ رای انداختند تا برای این دوره از انتخابات، مشارکت ۴۲.۰۳ درصدی را برای این استان ثبت کنند.

شهرستان آمل ۱۱۰ هزار و ۵۶۰ رای با میزان مشارکت ۳۶.۸۲ درصد، بابل ۱۶۰ هزار و ۵۳۷ رای با مشارکت ۴۰ درصدی، بابلسر ۴۴ هزار و ۵۹۸ رای با میزان مشارکت ۴۴.۰۳، بهشهر ۵۷ هزار و ۶۵۱ رای با مشارکت ۴۵.۶۳ درصدی، تنکابن ۴۸ هزار و ۱۶۴ رای با مشارکت ۳۸.۰۷ درصدی، جویبار ۲۴ هزار و ۳۹۶ رای با مشارکت ۴۱.۵۳ درصدی، چالوس با ۳۲ هزار و ۴۶۹ رای با مشارکت ۳۷.۹۳ درصدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
رامسر با ۲۳ هزار و ۵۸۱ رای با مشارکت ۴۲.۱۰ درصدی، ساری با ۱۴۶ هزار و ۳۶۵ رای با مشارکت ۳۷.۹۷ درصدی، سوادکوه با ۱۳ هزار و ۷۳۰ رای با مشارکت ۳۶.۰۶ درصدی، سوادکوه شمالی ۹ هزار و ۴ رای با مشارکت ۶۳.۴۰ درصدی، سیمرغ ۶ هزار و ۱۴۳ رای با مشارکت ۳۹.۶۷ درصدی، عباس آباد ۱۶ هزار و ۲۹۱ رای با مشارکت ۴۱.۹۷ درصدی، فریدونکنار ۲۰ هزار و ۲۵ رای با مشارکت ۴۲.۹۱ درصدی، قائم شهر ۷۸ هزار و ۳۸۲ رای با مشارکت ۳۲.۱۴ درصدی در انتخابات هشت تیرماه در مازندران مشارکت داشتند.
کلاردشت ۸ هزار و ۲۷۹ رای با مشارکت ۵۸.۰۱ درصدی، گلوگاه ۱۶ هزار و ۲۰۱ رای با مشارکت ۵۱.۶۵ درصدی، محمود آباد ۳۶ هزار و ۳۸۱ رای با مشارکت ۴۷.۰۵ درصدی، میاندورود ۲۰ هزار و ۲ رای با مشارکت ۴۵.۴۶ درصدی، نکا ۴۴ هزار و ۸۰۱ رای با مشارکت ۵۰.۳۳ درصدی، نور ۴۰ هزار و ۴۱۹ رای با مشارکت ۴۵.۶۳ درصدی، و در نهایت شهرستان نوشهر ۳۸ هزار و ۵۴۹ رای با مشارکت ۳۷.۱۲ درصدی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرهای مختلف مازندران مشارکت داشتند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.