کد خبر : 12368
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
171 views

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

جشنواره «کاتی» به ایستگاه پایانی رسید/ آیین اختتامیه در ۳۰ اردیبهشت‌ماه

جشنواره «کاتی» به ایستگاه پایانی رسید/ آیین اختتامیه در ۳۰ اردیبهشت‌ماه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران "کاتی" ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز مازندران برگزار می‌شود.


به گزارش تیتر شمال؛ حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اتمام بررسی آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره استعدادیابی مازندران “کاتی” خبر داد و تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: ارسال آثار در این جشنواره از طریق سایت katty.ir انجام شد؛ که تعداد ۲۳۵۴ نفر در ۱۲ رشته ثبت نام و آثار خود را ارسال کردند.

جوادی با بیان اینکه رشته‌های این جشنواره شامل، اجرای صحنه‌ای (مجری‌گری)، صداپیشگی و دوبله، سرود و تواشیح، تلاوت قرآن کریم، خوشنویسی، هنرهای تجسمی (نقاشی و نگارگری)‌، نقالی، هنرهای نمایشی و عروسکی، آواز و خوانندگی، نوازندگی و تنظیم موسیقی، تردستی و استندآپ کمدی بود، افزود: تعداد ۱۵۲ اثر پس از بررسی هیأت انتخاب و داوران به مرحله نهایی رسید.

وی عنوان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره قرار است با حضور جمعی از هنرمندان، پیشکسوتان، مسئولان، میهمانان و عموم علاقه‌مندان با اجرای چهره‌های برتر و برگزیدگان رشته‌های مختلف ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در ساری، سالن همایش‌های دنیای آرزو برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.