کد خبر : 7943
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۱
142 views

حقوق کارکنان شهرداری ساری به موقع پرداخت شود/ ایجاد مکان مناسب برای کارگران فصلی

حقوق کارکنان شهرداری ساری به موقع پرداخت شود/ ایجاد مکان مناسب برای کارگران فصلی

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه پرداخت حقوق کارکنان از مهمترین مواردی است که شهرداری باید به آن توجه ویژه داشته باشد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده شود.



به گزارش تیتر شمال؛ پرویز شعبانی در چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، شهدای دفاع مقدس و  شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمت صادقانه شهید رجایی و باهنر در مدت کوتاه و بهره‌مندی ملت از عملکرد این شهدا سبب شد تا در سالنامه کشور از دوم شهریور به مدت یک هفته، هفته دولت نامگذاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به خدمت دولت مردمی رئیسی که توام با اجرای عدالت است اشاره کرد و گفت: مردم باید از خدمات دولت بهره‌مند شوند تا اعتماد بین ملت و دولت و حکومت مستحکم شود.

این مسؤول تکریم ارباب رجوع را فریضه دینی دانست و افزود: به شهردار و کارکنان شهرداری تذکر می‌دهم که مردم ولی نعمتان ما هستند در اجرای خدمت به شهروندان باید احترام مردم را نگه داریم.

شعبانی با بیان اینکه جمع‌آوری زباله یکی از مهمترین موضوعات و ماموریت‌های این نهاد شهردار است، تصریح کرد: انباشت زباله در برخی مناطق شهری علاوه بر چهره نازیبایی که به شهر وارد می‌کنند سبب انواع بیماری‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مصوبات شورای شهر ساری در کمیته انطباق فرمانداری تایید نمی‌شود نیاز به اصلاح و یا اصرار است، خاطرنشان کرد: قرارداد اجاره دکه میوه و تره بار، تمدید قرارداد با سرمایه‌گذار زیپ‌لاین در بوستان ملل، طرح مزایده انبار توشه ترمینال دولت و جایگاه سی ان جی در بلوار فرح‌اباد شهرداری ساری از سری مصوباتی بود که مورد اشکال کمیته انطباق قرار گرفت.

سید حسین یوسفی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه یک سال از عمر شورای ششم گذشته است عملکرد ما باید موجبات رضایت شهروندان را فراهم کند، اظهار کرد: بلاتکلیفی خودروهای رها شده در سازمان عمران از موضوعاتی است که سال گذشته به آن پرداخته شد اما تعیین و تکلیف نشد.

وی معضل ترافیک شهری در ساری را یکی دیگر از چالش‌های مرکز مازندران دانست و افزود: از ۱۵ شهریور با بازگشایی مدارس روبه‌رو هستیم؛ ترافیک شهری معضلی است که باید با سازوکاری که شهرهای بزرگ انجام دادند رفاه شهروندان را فراهم کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید براینکه ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی که در بلوار خزر و کشاورز تجمع می‌کنند نیازمند جایگاهی هستند تا ارزش آنان حفظ شود، گفت: اقدامات شهرداری باید رضایت شهروندان را فراهم آورد، همین کارگران به ما رای دادند تا نماینده آنها در شورای شهر باشیم.

یوسفی بوستان ملل را پروژه‌ای گردشگری دانست و بر صیانت از این سرمایه تاکید کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌ تجن که در مسیر بوستان ملل قراردارد باید با همکاری آب منطقه‌ای و شهرداری انجام شود.

علی عاشقان عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز خواستار شد تا شهرداری ساری در اسرع وقت به سم پاشی درختان نارنج و لایروبی جوی‌ها و انهار سطح شهر توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق کارکنان از مهمترین مواردی است که  شهرداری باید به آن توجه ویژه داشته باشد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده شود.

سید رحمان میرشجاعی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری بر استقلال شورای شهر به عنوان نهاد نظارتی تاکید کرد و گفت: جابجایی نیروهای شورای شهر به استانداری سبب تضعیف این نهاد در مدیریت شهری می‌شود.

میرشجاعی افزود: لیست ۲ هزار نفر از نیروهای شرکتی شهرداری ساری برای ساماندهی تهیه شد که رئیس شورای شهر باید در این خصوص پاسخ دهد.

  • منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.