کد خبر : 22307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
124 views

«حمیدرضا پوریانی» مدیرکل جدید زندان‌های مازندران شد

«حمیدرضا پوریانی» مدیرکل جدید زندان‌های مازندران شد
« حمید رضا پوریانی» روز یکشنبه به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان معرفی شد.


به گزارش تیتر شمال؛ « حمید رضا پوریانی» روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان معرفی شد.

در این مراسم از« علی استادی» که از آذرماه سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیر کل زندان های مازندران منصوب شده بود، تکریم صورت گرفت.

استادی که به مدت بیش از پنج سال در مازندران خدمت کرد، طی حکمی به عنوان مشاور رئیس سازمان و سرپرست معاونت هماهنگی امور امنیتی و انتظامی سازمان زندان های کشور منصوب شده است.

وی در گزارشی کمک خیرین مازندران به مددجویان زندانی و خانواده های آنان را بی نظیر توصیف کرد و گفت: بخشش و یاریگری خیرین در حمایت از زندانیان با جرم های غیر عمد استان قابل توجه است.

وی با بیان اینکه ترمیم وضعیت فیزیکی زندان های مازندران در دستور کار قرار گرفت ، ادامه داد: طی پنج سال گذشته ۲۰ هزار مترمربع به فضای زندان های استان اضافه شده است.

استادی با ذکر این نکته که ساخت زندان بهشهر که ردیف اعتباری کشوری گرفته است ، ادامه داد: زندان نوشهر با ۶ هزار مترمربع توسط خیرین در حال ساخت است.

وی به آماده بودن ساختمان اداری اداره کل زندان های مازندران برای بهره برداری در ساری خبر داد.

استادی با بیان این که طی پنج سال گذشته بیش از ۸۸ هزار زندانی وارد زندان های مازندران شدند، ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۰ هزار نفر از زندانیان استان مهارت آموزی اشتغالزایی را فرا گرفتند.

وی به پرداخت هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به زندانیان طی پنج گذشته در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت با کمک ستاد دیه استان حدود ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر عمدی با کمک یکهزار و ۳۸۰ میلیارد ریالی خیرین آزاد شدند.

مدیر کل سابق زندان های مازندران تصریح کرد: در پنج سال گذشته ۱۸۵ محکوم قصاص ،از چوبه دار رهایی یافتند.

مدیرکل جدید زندان های مازندران معرفی شد

رییس کل دادگستری مازندران عمده حدود ۹ هزار و ۵۰۰ زندانیان مازندران با جرایم غیر عمد هستند که توجه به آزادی آنان مرود اهتمام جدی قرار گرفته است ، گفت: رویکرد قوه قضاییه کاهش جرایم کیفری و استفاده از پابند الکترونیکی در حال عملیاتی شدن است.

عباس پوریانی با بیان این که اکنون ۹۷ درصد بررسی پرونده های زندانیان استان الکترونیکی انجام می شود، ادامه داد: تاسیس انجمن حمایت از زندانیان در شهرستان های استان ضروری است.

وی مشارکت مردم مازندران در کمک به زندانیان و خانواده های آنان را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تقویت مجموعه انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان مورد تاکید دادگستری و دادستان ها است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.